شرکت سولفوریک ایران

متن سربرگ خود را وارد کنید

افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم

افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم

افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم

مقدمه

در این مطلب به بحث و بررسی در مورد دلایل افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم خواهیم پرداخت. شرکت سولفوریک ایران با سابقه ای طولانی مدت در زمینه فروش سولفوریک 98 درصد به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تامین کننده انواع اسید سولفوریک 98 درصد  تبدیل شده است. اسید سولفوریک با خلوص های متفاوتی تولید شده و مورد استفاده کارخانجات و صنایع مختلف قرار می گیرد. تولید اسید سولفوریک در داخل کشور توسط کارخانجات معتبر داخلی صورت می گیرد.

که به طور کامل  پاسخگوی نیاز داخلی بوده و کشور را از واردات انواع سولفوریک به صورت کامل بی نیاز نموده است. شرکت سولفوریک ایران تمام تلاش خود را به کار می گیرد. تا با تهیه انواع اسید سولفوریک با درصدهای متنوع از برندهای معتبر ، نیاز مصرف کنندگان و کارخانجات به این ماده را رفع نماید. و با موجود نمودن این محصول مهم در انبارهای خود ، در زمان کاهش عرضه و افزایش تقاضا برای خرید ، جلوی افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم را در حد توان خود بگیرد.

تا هیچگونه خلل و مانعی در فرآیند تولید مصرف کنندگان ، کارخانجات و کارگاه ها و سایر بخش های مرتبط رخ ندهد. قیمت انواع اسید سولفوریک با درصد های متنوع در بازار داخلی توسط مجموعه ای از عوامل متفاوت ، تعیین می شود. میزان محصول خریداری شده یکی از این دلایل تاثیر گذار می باشد. ولی در فصول مختلف و در بازه های زمانی خاصی ، قیمت این محصول همواره دچار تغییرات محسوسی می شود.

البته عامل های متنوع بسیاری در این زمینه دخیل می باشند. که در ذیل مفصلا به آن ها خواهیم پرداخت. شما مشتریان و مصرف کنندگان می توانید جهت خرید انواع اسید سولفوریک با نازلترین قیمت موجود در بازار و در تمامی فصول سال از طریق شرکت سولفوریک ایران اقدام فرمایید. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط فروش با همکاران ما در واحد فروش اسید سولفوریک در تماس باشید.

عامل های افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم

عامل های گوناگونی در افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم تاثیر گذار می باشند. لذا می خواهیم در ادامه مطلب به بررسی این موارد بپردازیم. در طی سال جاری عوامل گوناگون و بسیاری در افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم تأثیر داشته است. زیرا اسید سولفوریک با توجه به کاربرد گسترده ای که در صنعت و سایر بخش ها دارد. در اکثر کارخانجات و صنایع و تولیدی ها مورد استفاده قرار می گیرد. و از آن برای تولید کالاهای ضروری و سایر مصارف بهداشتی مرتبط استفاده می ‌شود.

استفاده از اسید سولفوریک در آبکاری ، رنگرزی ، کشاورزی ، چرم سازی ، تولید باتری ، تولید مواد شوینده و صنعت تنها بخش کوچکی از موارد مصرف این محصول می باشند. قیمت محصولات تولیدی این صنایع همگی تحت تاثیر افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم  قرار خواهند گرفت. از مواردی که می تواند به صورت مقطعی باعث افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم در بازار گردد. می توان به کاهش تامین و عرضه اسید سولفوریک در بازار به دلیل رشد تقاضا برای خرید این ماده و صادرات آن به خارج از کشور اشاره نمود.

با وجود اینکه تاثیر عوامل ذکر شده به صورت مقطعی و فصلی بروز می کنند.. ولی با این حال نیز باعث افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم می شوند. صادرات به کشورهای خارجی نیز یکی دیگر از اهداف مهم کارخانجات داخلی در جهت تامین ارز  مورد نیاز کشور است. که این موضوع نیز به نوبه خود باعث کاهش میزان عرضه این محصول در بازار شده و بر افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم اثر می گذارد.

با افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم سال جاری ، تمامی مسئولین و دست اندر کاران  شرکت سولفوریک ایران تمامی تلاش خود را به کار می بندند. تا روند صعودی بازار را حتی الامکان به روال قبلی خود بازگردانند. لذا با اتخاذ تدابیری ویژه سعی می کنند تا روند افزایشی قیمت را متعادل نمایند.

 

افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم

افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم

 

انواع اسید سولفوریک قابل ارائه توسط شرکت سولفوریک ایران

 

 

انواع اسید سولفوریک

قابل ارائه توسط

شرکت سولفوریک ایران

اسید سولفوریک 98 درصد کشاورزی
اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی
اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی
اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی
اسید سولفوریک 98 درصد آبکاری
اسید سولفور یک 98 درصد باتری
اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

 

خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم به موازات رشد صادرات

حال می خواهیم ارتباط تنگاتنگ افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم به موازات رشد صادرات این محصول را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. اسید سولفوریک دارای کاربردهای فراوانی از جمله آبکاری ، رنگرزی ، چرم سازی ، کشاورزی ، تولید باتری ، تولید مواد شوینده  و غیره می باشد. به همین دلیل نیز خریداران بسیاری را در خارج از کشور دارا به خود جذب نموده است.

اسید سولفوریک به  عنوان ماده اولیه برای تولید محصولات متنوع شیمیایی ، مواد شوینده و بهداشتی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. و به عنوان ماده اولیه صنعتی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.. و با توجه به افزایش درخواست برای خرید محصولات تولید شده از اسید سولفوریک و استفاده از ان در بخش های متنوع  در شش ماهه دوم سال جاری و افزایش تقاضا از طرف کشورهای خارجی و صادرات آن ، این موضوع باعث شده تا شاهد افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم سال جاری باشیم.

چون این محصول  ماده اولیه برای ساخت اغلب مواد شوینده و بهداشتی و سایر کاربردهای مرتبط می باشد. تقاضای زیاد برای خرید این ماده باعث کمبود آن در بازار شده و چون کارخانجات تولید کننده فقط توانایی تولید میزان مشخصی از اسید سولفوریک را دارا می باشند. لذا کارخانجات توانایی جواب‌ گویی برای این حجم از تقاضا را نخواهند داشت. و به طبع آن شاهد افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم خواهیم بود.

موضوع بحران انرژی و اثر آن بر افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم سال جاری

نزدیک شدن فصل زمستان و کاهش دمای هوا ، یکی دیگر از عوامل کلیدی دخیل در روند افزایش قیمت سولفوریک در 6 ماهه دوم سال جاری خواهد بود. زیرا در فصل سرما مصرف زیاد سوخت های فسیلی بخصوص گاز و فرآورده های نفتی در کل کشور افزایش چشمگیری خواهد داشت. و همین امر باعث کاهش و افت فشار شبکه انرژی شده و سوخت کافی و لازم در اختیار صنایع و کارخانجات قرار نخواهد گرفت.

و این موضوع باعث کاهش تولید و یا حتی تعطیلی کارخانه ها و صنایع در شش ماه دوم سال جاری خواهد شد. کارخانجات تولید کننده اسید سولفوریک نیز در فصول سرد سال از این مشکل در امان نمی باشند. و این مشکل بر روند و میزان تولید اسید سولفوریک کارخانه ها نیز تاثیر گذار خواهد بود. و موجب کاهش تولید و یا حتی تعطیلی آنها نیز خواهد شد.

این اتفاق در چندین سال گدشته به وفور تکرار شده است. و کارخانه های بزرگ و صنایع بخاطر کمبود عرضه اسید سولفوریک در بازار در شش ماه سال دوم ، شروع به خرید حجم بالای اسید سولفوریک را کرده و آن را در انبارهای خود ذخیره خواهند نمود. که به طبع آن نیز این محصول در بازار کم پیدا شده ، و قیمت آن روندی صعودی را طی خواهد نمود.

 

 

 

فروش اسید سولفوریک 98 درصد گالن سغید

فروش اسید سولفوریک 98 درصد گالن سغید

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/

 

سیستم اشتراک ویژه

سامانه ای پویا برای دسترسی به محتوی اختصاصی سایت

پیشنهاد مشاوران برای مطالعه

بهترین کارگروه توسعه سازمان

با افرادی که به دنبال شما هستند ، مخفی کاری نکنید

برای موفقیت سازمانی کافیست یکبار از خدمات مشاوره ای ما استفاده کنید