شرکت سولفوریک ایران

متن سربرگ خود را وارد کنید

افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک

افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک

افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک

مقدمه

هدف شرکت اسید سولفوریک ایران از ارائه این مقاله آشنایی خریداران محترم با علت افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک می ‌باشد. شرکت اسید سولفوریک ایران امکان خرید اسید سولفوریک در گریدهای ۹۸ درصد ، ۵۰ درصد ، ۳۵ درصد را برای شما مشتریان محترم فراهم نموده است. و با ایجاد و تاسیس شعب متعدد در سطح کشور از جمله تهران و تبریز اقدام به تهیه و فروش اسید سولفوریک در بازار می نماید.

مجموعه ما به دلیل برخورداری از امکانات پیشرفته انباردای و حمل ونقلی توانسته است. به یکی از بهترین و بزرگترین تامین کنندگان اسید سولفوریک تبدیل شود. و اسید سولفوریک را در گریدهای مختلف تهیه و تامین نماید. هدف از ارائه این مطلب بررسی علل افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک می‌باشد. اسید سولفوریک جزو قدیمی ‌ترین مواد شیمیایی پرکاربرد در بخش‌های صنعتی می باشد.

و از گذشته ، مصرف این اسید در صنایع مختلف در سراسر جهان رواج داشته و تا به امروز نیز تولید و مصرف آن به تبع تقاضای زیاد ، روند صعودی داشته است. از مهم ترین کاربردهای اسید سولفوریک در صنایع کشاورزی ، تولید انواع کودها می باشد. که با توجه به افزایش تقاضا برای تولید و صادرات کودهای شیمیایی مصرف اسید سولفوریک نیز افزایش یافته است.

به دلیل تقاضا ی زیاد برای تولید کودهای شیمیایی و صادرات آن ،  تقاضا برای خرید اسید سولفوریک نیز روندی افزایشی را داشته و همزمانی این دو علت در کنار یکدیگر باعث شده است. که ظرفیت تولید اسید سولفوریک کارخانجات ، دیگر پاسخوگی نیاز بازار نباشد.

و روند تولید داخلی و صادرات خارجی دچار مشکل شود. در نتیجه کارخانجات تولید اسید سولفوریک برای حل این مشکل تدابیر اافزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک را در نظر گرفته ‌اند. که با اجرایی شدن افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک ، مشکل کمبود اسید سولفوریک در بازار برطرف خواهد شد.

عوامل اصلی در افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک

با توجه به توضیحات داده شده در مورد اهمیت و کاربردهای اسید سولفوریک در صنایع ، حال می خواهیم‌ به بررسی دلایل افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک بپردازیم. اسید سولفوریک یک ترکیب معدنی و مهم‌ در بخش های صنعتی بوده و دارای مصارف گوناگونی بوده و در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی تهیه و به فروش می رسد.

این ماده یکی از مواد اولیه صنایع کشاورزی محسوب شده و برای تهیه انواع کودهای شیمیایی فسفاته مورد استفاده قرار می گیرد. و خوراک اصلی کارخانجات تولید کودهای شیمیایی است. از اسید سولفوریک برای تهیه داروهای شیمی درمانی نیز استفاده می شود. این ماده در ساخت و تولید داروهای شیمی درمانی که برای درمان سرطان استفاده می ‌شوند نیز نقش بسیار مهمی دارد.

پس با توجه به اهمیت اسید سولفوریک در بخش پزشکی استفاده از آن در تهیه داروها الزامی بوده و با افزایش تولید دارو نیاز به اسید سولفوریک زیاد شده و به طبع آن باید تولید این ماده توسط کارخانجات افزایش یابد. لذا در دسترس ترین راه حل برای افزایش میزان تولید این ماده ، افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک توسط کارخانجات است.

از دیگر موارد مصرف اسید سولفوریک ، مصرف آن در تولید مواد شوینده است. از این ماده به عنوان حلال چربی ها و لیپیدها در تولید شوینده ها استفاده می شود. به همین دلیل در بازه های زمانی خاصی تقاضا برای خرید و استفاده از شوینده ها زیاد می شود. که باید تولید شوینده ها زیادتر شده و به طبع آن نیاز به اسید سولفوریک افزایش می یابد.  که در این صورت روند فعلی تولید اسید سولفوریک پاسخ گوی نیاز این صنایع نمی باشد.

و برای حل مشکل کسری تولید ، افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک پیشنهاد می شود. ظرفیت فعلی خطوط تولید کارخانجات اسید سولفوریک  ، پاسخ گویی افزایش تقاضا نمی باشد. که برای حل این مشکل باید برنامه ریزی هایی توسط کارخانجات تولید کننده صورت بگیرد.

تا بتوانند میزان کمبود اسید سولفوریک در بازار را جبران کرده و روند توزیع آن را به حالت قبلی خود برگردانند. که بهترین پیشنهاد برای حل کسری اسید سولفوریک در قبال افزایش تقاضا ، افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک توسط کارخانجات می‌ باشد.

 

افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک

افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک

اسید سولفوریک قابل ارائه توسط شرکت سولفوریک ایران

 

 

انواع اسید سولفوریک

قابل ارائه توسط

شرکت سولفوریک ایران

اسید سولفوریک 98 درصد کشاورزی
اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی
اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی
اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی
اسید سولفوریک 98 درصد آبکاری
اسید سولفور یک 98 درصد باتری
اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

 

 

خرید اسید سولفوریک 98 درصد آبکاری

خرید اسید سولفوریک 98 درصد آبکاری

 

تاثیر افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک بر تولید داخلی

همان گونه که در مطالب بالا اشاره شده است اسید سولفوریک دارای اهمیت و کاربردهای فراوانی در صنایع است. و جزو ماده اولیه صنایع محسوب می شود. تهیه مستمر و مداوم آن برای سرپا نگه داشتن خطوط تولید کارخانجات امری مهم و ضروری است. اما به دلیل افزایش تقاضا برای خرید اسید سولفوریک با کمبود عرضه این ماده در بازار مواجه خواهیم شد.

که برای حل این مشکل نیاز به افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک از سوی تولید کنندگان می باشد. کمبود میزان اسید سولفوریک در بازار باعث ایجاد التهاب و بالا رفتن میزان قیمت این ماده می شود. که به دنبال آن نیز  محصولات مرتبط به این ماده  قیمتشان افزایش خواهد یافت. با افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک ، این التهاب به وجود آمده در بازار رفع شده و قیمت اسید سولفوریک به صورت تدریجی کاهش می یابد.

همچنین با کاهش قیمت اسید سولفوریک قیمت محصولات مرتبط به این ماده نیز کاهش خواهد یافت. در نتیجه با اجرایی شدن فرآیند افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک توسط تولید کنندگان  ، افزایش موقتی قیمت این ماده و محصولات مرتبط به آن به روال عادی خود برگشته و از التهاب بازار به صورت چشمگیری کاسته خواهد شد.

از دیگر تاثیرات مثبت افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک می توان به افزایش تولید محصولات مرتبط اشاره کرد. کارخانجات و مصرف‌کنندگانی که از این محصول به‌عنوان ماده اولیه استفاده می‌کنند. به علت کمبود تولید و عرضه اسید سولفوریک دچار مشکل شده و ظرفیت خطوط تولید خود را کاهش داده و یا به صورت موقتی تعطیل می کنند.

که با افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید سولفوریک ، کمبود این ماده در بازار جبران شده و تولیدکنندگان ظرفیت خطوط تولید خود و واحدهای تعطیل شده را به حالت قبلی برمی گردانند. که این مسئله باعث افزایش تولید کارخانجات داخلی و رشد شاخص های تولید داخلی خواهد شد.

 

 

خرید اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی

خرید اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/

 

 

سیستم اشتراک ویژه

سامانه ای پویا برای دسترسی به محتوی اختصاصی سایت

پیشنهاد مشاوران برای مطالعه

بهترین کارگروه توسعه سازمان

با افرادی که به دنبال شما هستند ، مخفی کاری نکنید

برای موفقیت سازمانی کافیست یکبار از خدمات مشاوره ای ما استفاده کنید