شرکت سولفوریک ایران

متن سربرگ خود را وارد کنید

افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک

افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک

افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک

مقدمه

در این مطلب به بررسی عوامل افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک خواهیم پرداخت. شرکت سولفوریک ایران یکی از شرکت های با سابقه در زمینه فروش اسید سولفوریک می باشد. که با داشتن سابقه ای بلند مدت یکی از بزرگترین فروشندگان این محصول در کل کشور می باشد. این مجموعه با ایجاد بسترهای مناسب در تامین انواع اسید سولفوریک با گریدهای مختلف نقشی اساسی دارد.

شرکت سولفوریک ایران در همکاری با شرکت آب اکسیژنه ایران ، شرکت متانول ایران ، شرکت کربنات ایران ، شرکت کلریدریک ایران ، شرکت پرکلرین ایران و شرکت استیک ایران در روند تامین و عرضه انواع مواد اولیه شیمیایی به صورت گسترده فعالیت می نماید. در طی ماه های اخیر فرآیند مناسب تامین و فروش سولفوریک از سوی این شرکت موجب افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک شده است. که موجب رضایتمندی مشتریان شده است.

شرکت سولفوریک ایران با در اختیار داشتن انواع امکانات حمل و نقلی مناسب امکان ارسال خرید های مشتریان را به سراسر کشور فراهم نموده است. و در طی ماه های اخیر باعث افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک شده است. فروش عمده و خرده انواع اسید سولفوریک با گریدهای مختلف را یکی دیگر از عوامل موثر در افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک می توان بیان کرد.

عوامل دیگری نیز در افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک دخیل می باشند. یکی از این عوامل که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت ، افزایش 20 درصدی راندمان خطوط تولید کارخانجات تولید کننده اسید سولفوریک می باشد. کارخانجات تولید کننده با اعمال برخی تغییرات کیفی که در طی چند ماه اخیر در خطوط تولید خود اعمال کرده اند. باعث افزایش میزان تولید و به طبع آن رشد فروش محصولات خود شده اند.

عوامل دخیل در روند افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک

در این قسمت نیز می خواهیم به معرفی عوامل دخیل در روند افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک بپردازیم. عوامل مختلفی در افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک موثر می باشند. که در ادامه به تفصیل به آن ها خواهیم پرداخت. یکی از این عوامل موضوع افزایش میزان تولید تولیدکنندگانی می باشد. که از اسید سولفوریک به عنوان ماده اولیه اساسی در خطوط تولید خود استفاده می نمایند.

این مقدار افزایش تولید ، نیز به همین سبب رخ داده است. حال نیز در بازه زمانی از سال قرار داریم. که تقاضا برای خرید محصولات مرتبط با اسید سولفوریک افزایش دارد. و چون میزان استفاده از اسید سولفوریک در خطوط تولیدی کارخانجات مقادیر قابل ملاحظه ای می باشد. بنابراین تقاضا برای خرید اسید سولفوریک افزایش خواهد داشت. و به طبع آن نیز در بازار شاهد افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک می باشیم.

عامل موثر بعدی در افزایش فروش ، افزایش 29 درصدی میزان عرضه اسید سولفوریک از سوی کارخانجات تولید کننده آن می باشد. در ماه های اخیر به دلیل مسائل جوی و برخی مشکلات دیگر شاهد کاهش میزان تولید و عرضه این محصول هستیم. که با رفع مشکلات موجود و افزایش 29 درصدی میزان عرضه اسید سولفوریک از سوی تولیدکنندگان ، شاهد افزایش تمایل برای خرید اسید سولفوریک و به دنبال آن رونق بازار و افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک را در طی ماه جاری هستیم.

شرکت سولفوریک ایران همواره با تلاش عوامل خود سعی بر این نموده است. تا با پیگیری های لازم ، این محصول را در انبارهای خود موجود نموده و مشکلات به وجود آمده را رفع نماید. فروش مستمر اسید سولفوریک از سوی این شرکت موجب شده است. تا مواد اولیه مورد نیاز تولیدکنندگان به صورت مستمر در دسترس بوده و تولیدکنندگان شاهد هیچ گونه مشکلی از بابت تامین این محصول نباشند.

 

افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک

افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک

 

انواع اسید سولفوریک قابل ارائه توسط شرکت سولفوریک ایران

 

 

انواع اسید سولفوریک

قابل ارائه توسط

شرکت سولفوریک ایران

اسید سولفوریک 98 درصد کشاورزی
اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی
اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی
اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی
اسید سولفوریک 98 درصد آبکاری
اسید سولفور یک 98 درصد باتری
اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

 

 

خرید اسید سولفوریک 98 درصد باتری

خرید اسید سولفوریک 98 درصد باتری

 

 

تاثیرات افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک در روند تولید

در این بخش می خواهیم به بررسی پیامدهای مثبت افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک در روند تولید بپردازیم. با توجه به اینکه اسید سولفوریک یکی از مواد اولیه مهم در صنایع مختلف می باشد. لذا افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک قطعا تاثیرات مثبت بسیاری برای اقتصاد کشور و تولید داخلی در پی خواهد داشت. بررسی داده و آمارهای موجود نیز بیانگر این موضوع می باشند.

که رشد میزان فروش این محصول ناشی از بالا رفتن تقاضای خریداران برای خرید و مصرف اسید سولفوریک می باشد. با افزایش تقاضا برای خرید اسید سولفوریک ، در بخش تولید فرآوردهای مرتبط با اسید سولفوریک شاهد افزایش ظرفیت خواهیم بود. این افزایش ظرفیت نیز باعث ایجاد فرصت های شغلی برای جویندگان کار خواهد شد. در کنار این موضوع ، رشد میزان تولید محصولات مرتبط با اسید سولفوریک باعث رشد 23 درصدی آمار تولید داخلی خواهد شد.

رشد 23 درصدی آمار تولید داخلی ، هم بموجب رشد اقتصادی و هم باعث رونق تولید کارخانجات خواهد شد. تمامی این موارد در حالت کلی ، رونق فروش کسب و کارها و تولیدی ها در ماه های پایانی سال جاری را به دنبال خواهند داشت. با توجه به وضعیت فعلی بازار ، افزایش 14 درصدی فروش اسید سولفوریک موجب افزایش فروش این محصول در بازار شده و در کنار آن نیز باعث کند شدن روند افزایش قیمت این محصول خواهد شد.

در اخیر با توجه به وضعیت نامناسب تامین انرژی کارخانجات تولید کننده اسید سولفوریک شاهد افت میزان تولید و فروش اسید سولفوریک بودیم. اما با سپری شدن زمان و نزدیک شدن به روزهای پایانی سال جاری روند مصرف سوخت برای مصارف گرمایشی کاهشی یافته و افزایش مجدد میزان سوخت کارخانجات را شاهد هستیم. و با تامین سوخت کافی برای تولیدکنندگان ، میزان تولید آن ها به روال سابق خود برگشته و شاهد رونق در بازار و افزایش تامین و فروش این محصول خواهیم بود.

 

خرید اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی

خرید اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/

 

 

سیستم اشتراک ویژه

سامانه ای پویا برای دسترسی به محتوی اختصاصی سایت

پیشنهاد مشاوران برای مطالعه

بهترین کارگروه توسعه سازمان

با افرادی که به دنبال شما هستند ، مخفی کاری نکنید

برای موفقیت سازمانی کافیست یکبار از خدمات مشاوره ای ما استفاده کنید