شرکت سولفوریک ایران

متن سربرگ خود را وارد کنید

تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد

تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد

تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد

مقدمه

اسید سولفوریک یکی از اسیدهای قوی است که به دلیل ویژگی‌های شیمیایی خود  ، در تولید مواد شوینده نقش بسیار مهمی دارد. این اسید به عنوان یک ماده فعال و اسیدی در فرآیندهای تولید مواد شوینده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این مقاله ،به بررسی تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد پرداخته خواهد شد. همچنین ، روش‌ها و فرآیندهای استفاده از این ترکیب شیمیایی برای بهبود کیفیت و کارایی مواد شوینده نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این مقاله سعی خواهد کرد با توجه به اهمیت تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد ، بهبود فرآیندهای تولید و افزایش کارایی و کیفیت محصولات شوینده را مورد بررسی قرار دهد.

شرکت سولفوریک ایران به عنوان بزرگترین و معتبرترین مجموعه فروش اسید سولفوریک 98 درصد با همکاری شرکت آب اکسیژنه ایران ، شرکت متانول ایران ، شرکت کربنات ایران و شرکت استیک ایران در زمینه تامین مواد اولیه شیمیایی فعالیت می نماید.

همچنین با تلاش برای تأمین ماده اولیه مورد نیاز صنایع داخلی  ، نمایندگی‌های شرکت‌ های معتبر را اخذ نموده و محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی را به بازار عرضه می‌کند. امکانات پیشرفته حمل و نقل و شعبات متعدد در اکثر نقاط کشور  ، دسترسی راحت خریداران و مصرف کنندگان به محصولات شرکت اسید سولفوریک ایران را فراهم کرده است.

تمامی محصولات این شرکت با رعایت تمام نکات ایمنی ، در بسته‌بندی‌های مختلف به صورت عمده و خرده ، با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به بازار ارائه می‌شوند. با توجه به افزایش تقاضا در سال‌های اخیر از سوی مصرف کنندگان داخلی برای  تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد ، دولت تدابیری را اتخاذ نموده تا کارخانجات بتوانند میزان تولید اسیدسولفوریک را افزایش دهند.

با افزایش تولید کارخانجات ، انتظار می‌رود که میزان تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد در سطح کشور به طور چشمگیری افزایش یابد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از موجودی محصولات ، می‌توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

 

کاربرد تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد

تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد  ،یکی از موارد اصلی کاربرد اسیدسولفوریک است. این اسید قدرتمند به عنوان یک ماده شیمیایی اساسی در فرآیندهای تولید مواد شوینده مورد استفاده قرار می‌گیرد. با اضافه کردن اسید سولفوریک ۹۸ درصد به فرمولاسیون مواد شوینده ، می‌توان ویژگی‌های شوینده و ضدعفونی کننده را بهبود بخشید و عملکرد آن‌ها را افزایش داد.

در تولید مواد شوینده ، اسید سولفوریک با غلظت بالا به عنوان یک اصلی موثر استفاده می‌شود تا کثافت بالا ، خاصیت ضدعفونی کنندگی و توانایی حذف لکه‌های مختلف را فراهم کند. همچنین ، این اسید می‌تواند به عنوان ماده نگهدارنده در فرآیندهای تولید مواد شوینده به کار رود. از آنجا که اسید سولفوریک ۹۸ درصد یک ماده قوی و تأثیرگذار است ، لازم است همواره از آن با دقت و در شرایط ایمنی استفاده شود.

دلیل استفاده فراوان تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد  ،همین قدرت هیدرولیزی و حل چربی ها است .که چربی را از روی سطوح و ظروف از بین می برد.

در واحد سولفاناسیون و تولید محلول چربی گیر ، اسید سولفوریک معمولاً به عنوان یکی از مواد اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اسید قدرتمند برای تنظیم pH ، حذف آلودگی‌ها و رسوبات ، ایجاد شرایط مناسب برای واکنش‌های شیمیایی و بهبود عملکرد فرایند استفاده می‌شود.

در فرآیند سولفاناسیون ، اسید سولفوریک معمولاً به عنوان کاتالیزور برای واکنش‌های شیمیایی استفاده می‌شود. این اسید می‌تواند واکنش‌ها را تسریع کند و بهبود عملکرد فرایند را فراهم آورد. همچنین ، در تولید محلول چربی گیر ، اسید سولفوریک می‌تواند به عنوان یک عامل تنظیم‌کننده pH و یا ماده‌ای برای حذف آلودگی‌ها و رسوبات مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد

تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد

 

انواع اسید سولفوریک قابل ارائه توسط شرکت سولفوریک ایران

 

 

انواع اسید سولفوریک

قابل ارائه توسط

شرکت سولفوریک ایران

اسید سولفوریک 98 درصد کشاورزی
اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی
اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی
اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی
اسید سولفوریک 98 درصد آبکاری
اسید سولفور یک 98 درصد باتری
اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

 

 

خرید اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی

خرید اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی

 

 ویژگی های تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد

تنظیم pH : اسید سولفوریک به‌عنوان یک منبع اسیدیته قوی ، برای تنظیم pH محصولات شوینده استفاده می‌شود تا عملکرد بهتری ارائه شود.

ضد باکتریال: تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد به عنوان یک ماده ضدعفونی‌کننده بوده است تا باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌ها را از بین ببرد و به محصول شوینده خاصیت ضدعفونی ببخشد.

 

پاکسازی و حذف لکه‌ها: اسید سولفوریک قادر است تا لکه‌های مختلف را از سطوح مختلف حذف کند و به تمیزی و درخشندگی بیشتر محصولات شوینده کمک کند.

افزایش عملکرد شوینده: تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد باعث افزایش عملکرد و کارایی مواد شوینده می‌شود و می‌تواند به تقویت تأثیر شستشوی آنها کمک کند.

جالب است بدانید در تهیه مواد شوینده هیچ اسید دیگری به عنوان خنثی کننده نمی تواند جایگزین سولفوریک اسید باشد؛ زیرا برای پوست زیان آور هستند. به دلیل بالا بودن قدرت هیدرولیز این اسید و همچنین توانایی حل کردن چربی ها در خود ، ظروف و سطوح را از چربی و لیپید پاک می کند.

 

کاربرد اسید سولفوریک در تولید مایع ظرفشویی

در این مطلب کاربرد تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد از جمله مایع ظرفشویی بیان خواهد شد. آلکیل بنزن خطی و سولفوریک اسید دو ماده شیمیایی رایج هستند که در ترکیب و تهیه مایع ظرفشویی استفاده می‌شوند.

آلکیل بنزن خطی یک نوع ترکیب آلی است که به عنوان عامل اصلی تشکیل دهنده مواد شوینده در مایع ظرفشویی استفاده می‌شود. این ترکیب معمولاً به عنوان یک ماده فعال سطحی برای شستشو و حذف چربی‌ها و کثیفی‌های سطحی از ظروف استفاده می‌شود.

سولفوریک اسید نیز یک اسید قوی است که در تهیه مایع ظرفشویی به عنوان یکی از مواد اصلی استفاده می‌شود. تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد می تواند به عنوان کاتالیزور برای واکنش‌های شیمیایی در فرمولاسیون مایع ظرفشویی عمل کند و همچنین به تنظیم pH و حذف آلودگی‌ها کمک کند.

بهترین ماده برای خنثی کردن این اسید ، دی اتانول آمید یا تری اتانول آمید هستند که قدرت کف کنندگی مایع را بالا می برند و از ایجاد آلرژی پوستی جلوگیری می کنند

با ترکیب آلکیل بنزن خطی و سولفوریک اسید در تهیه مایع ظرفشویی ، یک ترکیب مناسب از مواد شوینده و تنظیم‌کننده‌های pH حاصل می‌شود که به تمیزی و شفافیت ظروف کمک می‌کند و عملکرد مناسبی را برای شستشو و حذف چربی‌ها فراهم می کند.

 

کاربرد تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد به عنوان سورفکتانت

سولفوریک اسید به عنوان یک سورفکتانت در تهیه مواد شوینده کاربردهای متعددی دارد. به عنوان یک ترکیب شیمیایی با خصوصیات سطح فعال ، سولفوریک اسید می‌تواند در ترکیبات مواد شوینده برای افزایش کارایی و کارایی تمیزکاری استفاده شود. این ترکیب می‌تواند به عنوان عامل افزایش دهنده انتقال و انحلال دهنده برای روغن‌ها و چربی‌ها در فرآیند تمیزکاری استفاده شده و کمک کننده در پاکسازی آلودگی‌های سخت و چربی‌های سنگین باشد.

تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد به عنوان سورفکتانت می‌تواند بهبود قابلیت انتشار و نفوذ این مواد در سطوح مختلف ، کاهش زمان و انرژی مورد نیاز برای تمیزکاری ، افزایش کارایی و کارایی تمیزکاری و همچنین کاهش آلودگی محیط زیست منجر شود. این امر می‌تواند در صنایع مختلف از جمله صنایع خودروسازی ، پزشکی ، غذا و نوشیدنی ، پزشکی و بهداشتی ، صنایع الکترونیکی و غیره مورد استفاده قرار بگیرد.

سورفکتانت‌ها یا مواد فعال سطحی ، موادی هستند که خواص سطحی و ویسکوزیته مایعات را تغییر می‌دهند و می‌توانند بین رابطه‌های مایع-مایع یا مایع-جامد کاهش تنش سطحی ایجاد کنند. این مواد در تهیه مواد شوینده ، صابون ، شامپو ، مایع ظرفشویی و مواد شیمیایی خانگی دیگر استفاده می‌شوند. مثال‌هایی از سورفکتانت‌ها شامل ترکیبات دیترژنت ، آلکیل‌فنولات سدیم ، لوریل سولفات سدیم و غیره است.

 

استفاده از اسید سولفوریک 98درصد در فرمولاسیون پودر لباسشویی

تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد در فرمولاسیون پودر لباسشویی می‌تواند به عنوان یک افزودنی موثر با ویژگی‌های ضد‌باکتریال ، ضد‌لکه و افزایش کارایی شوینده مورد استفاده قرار گیرد. این اسید می‌تواند به عنوان یک افزودنی اصلی یا کمکی در فرمولاسیون پودر لباسشویی استفاده شود به منظور بهبود عملکرد شوینده و افزایش کارایی تمیزکاری.

وجود اسید سولفوریک در فرمولاسیون پودر لباسشویی می‌تواند به ویژگی‌های این محصول افزوده برای پاکسازی عمیق ، از بین بردن لکه‌های متعدد ، ضد باکتریال و ضد بوی ناشی از باکتری‌ها کمک کند. همچنین ، تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد می‌تواند در کنترل pH محیط شستشو نیز نقش داشته و باعث افزایش کارایی دیگر مواد شیمیایی موجود در فرمولاسیون شود.

 

انواع تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد

اسید سولفوریک به عنوان یک اسید قوی و قابل اسیدکنندگی ، در برخی از محصولات شوینده به عنوان یک افزودنی استفاده می‌شود تا ویژگی‌های خاصی را به آن‌ها اضافه کند. برخی از انواع تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد عبارتند از:

شوینده‌های فرمولاسیون شستشوی دستی: اسید سولفوریک ممکن است به عنوان یک افزودنی در مایعات شوینده مانند مایع ظرفشویی و مایع دستشویی استفاده شود تا بهبود در روانی و توان شستشوی مواد آلی و رسوبات کلسیمی ایجاد شود.

شوینده‌های صنعتی: برای تولید مواد شوینده با سولفوریک 98 درصد  ،در برخی از  فرمولاسیون‌های شوینده صنعتی مانند شوینده‌های استفاده شده در تصفیه آب یا تمیزکننده‌های صنعتی ، اسید سولفوریک به عنوان یکی از مواد اصلی ممکن است مورد استفاده قرار گیرد.

شوینده‌های خانگی خاص: در برخی از فرمولاسیون‌های خاص شوینده خانگی مانند انواع پاک کننده‌ها یا شوینده‌های ضد عفونی ، اسید سولفوریک به منظور افزودن ویژگی‌های ضد باکتریال یا شستشوی عمیق ممکن است به فرمولاسیون اضافه شود.

 

 

خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

 

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/

سیستم اشتراک ویژه

سامانه ای پویا برای دسترسی به محتوی اختصاصی سایت

پیشنهاد مشاوران برای مطالعه

بهترین کارگروه توسعه سازمان

با افرادی که به دنبال شما هستند ، مخفی کاری نکنید

برای موفقیت سازمانی کافیست یکبار از خدمات مشاوره ای ما استفاده کنید