شرکت سولفوریک ایران

متن سربرگ خود را وارد کنید

خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی

خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی

خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی

مقدمه

شرکت اسید سولفوریک اسید ایران یکی از برندهای نام آشنا در زمینه فروش اسید سولفوریک 98 درصد در سطح ایران می باشد. که با سابقه ای درخشان و طولانی مدت جهت خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی در خدمت مشتریان محترم می باشد. اسید سولفوریک ۹۸ درصد ، اسید سولفوریک غلیظ هم نامیده می شود. این اسید در غلظت های متفاوتی مانند ۹۸٪ ، ۳۵٪ و ۵۰٪  نیز موجود می باشد.

شرکت اسید سولفوریک ایران به عنوان یکی از بزرگترین مراکز معتبر در زمینه خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی و فروش مواد اولیه شیمیایی قادر است. انواع مواد اولیه شیمیایی از جمله اسید سولفوریک را ، جهت خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی ، متناسب با نیاز بازار به مشتریان عرضه نماید. شرکت ما طی چندین دهه فعالیت خود در زمینه  تامین مواد شیمیایی ، تمام تلاش خود را کرده تا با تهیه مواد اولیه با کیفیت باعث رضایت مشتریان محترم شود.

این شرکت با توجه به نیاز خریداران و مصرف کنندگان به خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی ، این محصول را در بسته بندی های بزرگ و کوچک و به صورت عمده و خرده به بازار عرضه می نماید. شرکت اسید سولفوریک ایران در راستای سهولت در دسترسی مشتریان خود به محصولات ، شعباتی را در شهرهای تهران و تبریز دایر نموده است. که در تمام فصول سال به شکل مستمر آماده تامین نیاز مشتریان محترم می باشند.

این مجموعه با در اختیار داشتن امکانات پیشرفته حمل و نقلی ، قادر است. سفارشات شما را در سریع ترین زمان ممکن به تمامی نقاط کشور ارسال نماید. جهت دریافت مشاوره و راهنمایی لازم جهت خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی   با نازلترین قیمت موجود در بازار از شرکت اسید سولفوریک ایران می توانید. با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرموده و اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید.

توضیح اجمالی در مورد خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی

در این بخش می خواهیم به توضیح اجمالی در مورد خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی و معرفی اجمالی این محصول بپردازیم. اسید سولفوریک یک اسید روغنی ، بی رنگ ، متراکم و بسیار خورنده است. این اسید دارای فرمول شیمیایی  H2SO4 بوده و با نام جوهر گوگرد شناخته می شود. همچنین به آن روغن ویتریول یا سولفات هیدروژن نیز می گویند.

اسید سولفوریک جزو  مهم ترین مواد شیمیایی در صنعت می باشد. و شکل غلطیظ آن جهت خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی یکی از زیر مجموعه های آن می باشد. که توسط واکنش آب با تری اکسید گوگرد تهیه و تولید می گردد. به طور کلی فرآیند تولید اسید سولفوریک با ترکیب شیمیایی دی اکسید گوگرد و اکسیژن یا فرآیند تماس ، ساخته می شود. واکنش اسید سولفوریک ۹۸ درصد با آب در دسته واکنش های به شدت گرماده طبقه بندی می گردد.

باید توجه داشت که اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسیار قوی و خورنده است. که برای رقیق کردن آن باید اسید را به آب اضافه نمود. ولی هرگز عکس این عمل را انجام ندهید. زیرا گرمایی که در هنگام ترکیب این دو ماده تولید می شود. بسیار زیاد می باشد. و خطر برخورد اسید با بدن و صورت در هنگام اجرای این کار وجود دارد. اسید سولفوریک ، ماده ای به شدت خطرناک محسوب می شود. و بخش عمده از ترکیب باران های اسیدی را نیز تشکیل می دهد.

این ماده شیمیایی داری مصارف و کاربردهای فراوانی می باشد. یکی از موارد مصرف اسید سولفوریک ، استفاده از آن در صنعت نساجی و رنگرزی است. و خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی نیز برای این منظور صورت می گیرد. و از آن برای خنثی کردن حمام رنگرزی در هنگام شست و شوی پشم با مواد قلیایی و رقیق نمودن رنگ های مورد استفاده ، مصرف می گردد. همچنین اسید سولفوریک سبب افزایش شفافیت رنگ شده و به روند تثبیت رنگ پارچه و نخ کمک می نماید.

 

خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی

خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی

انواع اسید سولفوریک قابل ارائه توسط شرکت سولفوریک ایران

 

 

 

انواع اسید سولفوریک

قابل ارائه توسط

شرکت سولفوریک ایران

اسید سولفوریک 98 درصد کشاورزی
اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی
اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی
اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی
اسید سولفوریک 98 درصد آبکاری
اسید سولفور یک 98 درصد باتری
اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

 

 

خواص و ویژگی های شیمیایی و فیزیکی اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی

در این بخش از مطالب مربوط به خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی می خواهیم به معرفی برخی خواص و ویژگی های شیمیایی و فیزیکی این محصول بپردازیم. بررسی و آگاهی یافتن از ویژگی ها این محصول کمک شایانی به خریداران در روند خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی خواهد نمود. توجه به این موضوع که اسید سولفوریک یک محصول کاربردی ولی بسیار خطرناک می باشد. لزوم آشنایی با خواص و ویژگی های شیمیایی و فیزیکی این ماده را دو چندان می نماید.

با آگاهی یافتن از خواص این محصول هم می توان به بالاترین درصد بازده در خط تولید رسید. و هم باعث افزایش چشمگیر ایمنی کارکنان شد. در کنار این مسائل نیز ، مصرف کنندگان با بررسی دقیق اطلاعات و ویژگی های شیمیایی و فیزیکی این محصول ، ایده آل ترین و ایمن ترین شرایط را برای استفاده و نگهداری این ماده شیمیایی فراهم می نمایند. در جدول زیر نیز به برخی ویژگی های شیمیایی و فیزیکی مربوط به خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی اشاره شده است.

 

عنوان یا مقدار ویژگی شیمیایی یا فیزیکی
اسید سولفوریک نام  آیوپاک
سولفات هیدروژن ، جوهر گوگرد سایر نام ها
H2SO4 فرمول مولکولی
مایع شفاف ، دارای رنگ ، بدون بو شکل ظاهری
98.078 گرم بر مول جرم مولی
1.84 گرم بر سانتی متر مکعب چگالی
10 درجه سانتی گراد دمای ذوب
337 درجه سانتی گراد دمای جوش
کاملا محلول به صورت واکنش گرماده انحلال پذیری در آب
26.7 cP at 20 °C گرانروی
۷۶۶۴-۹۳-۹ شماره CAS
WS5600000 شماره RTECS
R35 کد ایمنی
S26,S30,S45,S(1/2) شماره های نگهداری

 

آنالیز شیمیایی اسید سولفوریک

در این بخش می خواهیم آنالیز شیمیایی مربوط به خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی  را مورد بررسی قرار دهیم. آگاهی از آنالیز شیمیایی یک محصول اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. که دانستن درصد خلوص ، مواد بکار رفته در ساخت آن ، ترکیب شیمیایی ، عناصر موجود در آن از جمله آن ها می باشند. همچنین آشنایی با آنالیز شیمیایی ، باعث افزایش آگاهی مصرف کننده برای استفاده صحیح و ایمن محصول و نیز بالا رفتن ایمنی درهنگام کار با محصول می گردد.

علاوه بر موارد فوق الذکر دانستن اطلاعات مربوط به آنالیز شیمیایی ، باعث افزایش کیفیت محصول و فرآورده تولید شده نیز می گردد. در جدول زیر آنالیز شیمیایی مربوط به خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی آورده شده است.

 

آنالیز شیمیایی اسید سولفوریک 98 درصد

مقدار واحد اندازه گیری عنوان
حداقل 98 درصد Wt% خلوص
حداکثر 0.0 Wt% باقی مانده کلسیناسیون
حداکثر 0.0 Wt% آرسنیک
حداکثر 0.0025 Wt% گوگرد دی اکسید
حداکثر 0.0 Wt% جیوه
حداکثر 0.0035 Wt% آهن
حداکثر 0.0 Wt% کادمیوم
حداکثر 0.0 Wt% سرب
حداکثر 0.0037 Wt% روی
حداکثر 0.0015 Wt% نیتروژن دی اکسید

 

 

کاربرد اسید سولفوریک ۹۸ درصد در رنگرزی

حال می خواهیم در این بخش  از مطالب خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی با کاربردهای این محصول آشنا شویم. کاربردهای اسید سولفوریک بسیار متنوع و گسترده بوده و بخش های مختلفی از صنایع ، از این محصول استفاده می نمایند. علت مصرف گسترده این ماده را باید خاصیت اسیدی قوی آن دانست. که می تواند ضمن کاهش اسیدیته محیطی که در آن قرار می گیرد. به عنوان حلال و ماده ای خورنده هم استفاده های فراوانی داشته باشد.

این اسید در تهیه و تولید کود ها و انواع مواد شیمیایی ، صنایع نساجی ، تولید مواد شوینده ، تولید برخی داروها ، صنایع چرم سازی ، صنایع فولاد و متالوژی ، صنایع آبکاری ، تولید الیاف مصنوعی ، اسید باتری و صنعت رنگرزی و دیگر موارد مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از سولفوریک اسید در غلظت های مختلف برای ساخت کود ، رنگدانه ها ، رنگ ها ، نمک و اسیدهای معدنی استفاده می شود.

در صنعت رنگرزی از اسید سولفوریک برای خنثی کردن حمام رنگرزی در هنگام شست و شوی پشم با مواد قلیایی و رقیق نمودن رنگ های مورد استفاده ، استفاده می شود. همچنین اسید سولفوریک سبب افزایش شفافیت رنگ شده و به روند تثبیت رنگ پارچه و نخ کمک می نماید. اسید سولفوریک همچنین به منظور تولید رنگ گلی نیز کاربرد دارد. لذا خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی نیز برای همین مصارف صورت می گیرد.

همچنین از این اسید برای تهیه رنگ گلی استفاده فراوانی می شود. ولی چون اسید سولفوریک دارای خاصیت خورندگی بالایی می باشد. و رنگ حاصل نیز به مرور کدرتر می شود. استفاده از آن کمتر شده است. با توجه به کاربردهای متنوع ذکر شده برای اسید سولفوریک در صنعت رنگرزی و نساجی ، خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی توسط مصرف کنندگان برای کاربردهای فوق صورت می گیرد.

 

تولید اسید سولفوریک ۹۸ درصد

در این بخش از مطلب خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی به معرفی و بررسی روش های تولید این ماده شیمیایی می پردازیم. اسید سولفوریک یک مایع بی‌رنگ ، بی بو و با گرانروی بالا است. که در آب انحلال پذیری بالایی داشته  و واکنش ترکیب شدن آن با آب بسیار گرماده است. اسید سولفوریک طی فرآیند های مختلفی از جمله فرآینده تماسی ، فرآیند اسید سولفوریک مرطوب و فرآیند محفظه سربی تولید می گردد.

اسید سولفوریک یکی از مواد اولیه اصلی در بیشتر صنایع شیمیایی است. در فرآیند تولید کودهای شیمیایی به ‌طور گسترده‌ای از آن استفاده می ‌شود. همچنین کاربرد گسترده ‌ای در فرآوری سنگ ‌ها و مواد معدنی ، پالایشگاه نفت ، تصفیه فاضلاب و نیز سنتز شیمیایی دارد. و خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی نیز مرتبط با سایر کاربردهای این محصول می باشد.

اسید سولفوریک یکی از مهم‌ ترین مواد شیمیایی صنعتی است. که با استفاده از فرآیند مجاورت تولید می‌شود.
طی این فرآیند در مرحله نخست ، گوگرد در مجاورت اکسیژن اکسید شده و گوگرد دی ‌اکسید بدست می‌آید.
در مرحله بعد گوگرد دی ‌اکسید در مجاورت یک کاتالیزور در واکنش با اکسیژن اضافی به گوگرد تری اکسید ، اکسید می‌شود. این واکنش گرماده بوده و آنتروپی ( بی ‌نظمی ) آن کاهش می‌ یابد.

چون عامل آنتروپی نیز نامساعد است. ( پدیده‌های جهان به سمت بی‌نظمی بیشتر می روند ) پس واکنش یک عامل نامساعد ترمودینامیکی دارد لذا برگشت ‌پذیر می باشد. واکنش بالا در دمای معمولی بسیار کند انجام می شود. لذا در روش صنعتی از دماهای بالاتر از 400 تا 7۰۰ درجه سانتی‌ گراد و از یک کاتالیزور مانند پنتا اکسید وانادیم V2O5  یا اسفنج پلاتین که البته امروزه کاربرد کمتری دارد استفاده می ‌شود.

از واکنش گوگرد تری اکسید با آب محلول سولفوریک اسید تشکیل می ‌شود. با تکرار مراحل بالا و دمیدن گوگرد تری اکسید درون محلول سولفوریک اسید پیرو ، اسید سولفوریک تشکیل می‌شود. سپس با افزودن کمی آب به این پیرو سولفوریک اسید ، محلول اسید سولفوریک را تهیه می‌ نمایند. و با تنظیم غلظت آن ، خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی را برای مشتریان فراهم می نمایند.

 

 

خرید اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی

خرید اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی

 

 

اطلاعات ایمنی

شناسایی خطرات اسید سولفوریک 98 درصد
تاثیرات حاد اسید سولفوریک 98 درصد بر سلامت

اسید سولفوریک 98 درصد در صورت تماس با پوست و چشم درای خاصیت خورندگی ، تحریک کنندگی و نفوذ کنندگی می باشد

باعث آسیب جدی و ایجاد سوختگی های شدید می گردد

اثرات سرطان زايي این ماده توسط آژانس بين المللي تحقيقات بر روي سرطان ، در گروه 4 دسته بندي گردیده است

سرطان زايي اين ماده در انسان اثبات شده و توسط اداره ايمني و بهداشت حرفه اي آمريكا به اثبات رسيده است

توسط كنفرانس آمريكايي متخصصين بهداشت صنعتي، در گروه A2 (مظنون به سرطان زايي در انسان) دسته بندي شده است. که می بایست در خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی به آن توجه نمود.

اسید سولفوریک 98 درصد براي ارگان هایی از قبیل كليه ها ، ريه ها ، قلب ، سيستم قلبي و عروقي ، قسمت فوقاني دستگاه تنفسي ، چشم ها ، دندان ها بسیار سمی می باشد. و باید در خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی به آن توجه نمود.

مواجهه طولاني مدت و يا مواجهه مكرر با اسید سولفوریک مي تواند سبب آسيب جدی به ارگان هدف گردد

تماس مداوم و يا طولاني مدت با اسپري ميست اين ماده مي تواند سبب تحريك مزمن چشم ها و تحریک شدید پوستی گردد

تماس مكرر يا طولاني مدت در معرض اسپري ميست اين ماده ممكن است باعث تحريك دستگاه تنفسي شود و منجر به حملات مكرر عفونت برونشي شود. که می بایست در خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی به آن توجه ویژه ای نمود.

مواجهه مكرر با يك ماده بسيار سمي ممكن است منجر به نقصان در سلامت عمومي فرد شود كه اين امر از طريق تجمع سم در يك يا بسياري از اعضاي بدن بروز می نماید

اقدامات و کمک های اولیه در صورت مواجهه با اسید سولفوریک 98 درصد
در صورت تماس با چشم

اگر لنز تماسي در چشم مصدوم است سریعا آن را خارج نماييد

در صورت تماس اين ماده با چشم ، فورا چشم ها را با مقدار زيادي آب حداقل به مدت 15 دقيقه شستشو نمایید

برای شستن چشم از آب سرد استفاده نمایید

هر چه سریعتر به به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و مراقبت هاي پزشكي لازم را دریافت نمایید

 

در صورت تماس با پوست

در صورت تماس اين ماده با پوست ، به سرعت لباس و كفش هاي آلوده را از تن مصدوم جدا نمایید

فورا پوست را با مقدار زيادي آب شستشو نمایید

قسمت تحريك شده پوست را با يك كرم نرم كننده پوست بپوشانيد

برای شستشو از آب سرد استفاده نمایید

قبل از استفاده مجدد از لباس های آلوده ، آن ها را شسته و تمیز نمایید

كفش ها نیز را به صورت كامل تميز نمایید

هر چه سریعتر به به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و مراقبت هاي پزشكي لازم را دریافت نمایید

در صورت تماس شدید با پوست فورا پوست را با صابون ضدعفوني كننده بشوييد

قسمتي از پوست را كه با اين ماده تماس پيدا كرده با كرم آنتي باكتريال بپوشانيد

هر چه سریعتر به به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و مراقبت هاي پزشكي لازم را دریافت نمایید

در صورت استنشاق

اگر اين ماده شيميايي مورد استنشاق قرار گرفت سریعا فرد مصدوم را به هواي آزاد ببريد

در صورتي كه تنفس فرد قطع شد ، به مصدوم تنفس مصنوعي بدهيد

اگر تنفس به سختي انجام مي شود ، به فرد مصدوم با دستگاه ، اكسيژن مصنوعي بدهيد

هر چه سریعتر به به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و مراقبت هاي پزشكي لازم را دریافت نمایید

در صورت استنشاق شدید هرچه سريعتر مصدوم را به هواي آزاد و محلي ايمن منتقل نماييد

لباس هاي مصدوم را باز کرده و كراوات ، جليقه ، گردن بند ، كمربند و امثال آن را در بياوريد

اگر تنفس به سختي انجام می شود به فرد مصدوم  دستگاه اكسيژن متصل نماييد

اگر تنفس مصدوم قطع شد ، تنفس دهان به دهان را شروع نمایید

هر چه سریعتر به به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و مراقبت هاي پزشكي لازم را دریافت نمایید

در صورت بلعیدن و خوردن

به هیچ عنوان فرد مصدوم را وادار به استفراغ ننمایید

به فرد مصدوم به هيچ وجه چيزي نخورانيد مگر با تشخيص پزشك

اگر فرد مصدوم بي هوش است ، به هيچ وجه چيزي به وي نخورانيد

كراوات ، جليقه ، گردن بند ، كمربند و امثال آن را سریعا در بياوريد

هر چه سریعتر به به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و مراقبت هاي پزشكي لازم را دریافت نمایید

 

اقدامات مورد نیاز در صورت نشت و انتشار تصادفی اسید سولفوریک
در صورت پخش جزیی اسید سولفوریک

آلودگي ایجاد شده را با آب رقيق نمایید

با مقدار مناسبی پارچه آن را تميز نمایید

می بایست در خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی دقت نمود که ماده منتشر شده را با مواد خنثي جذب كنيد و آنها را در ظروف مخصوص دفع مواد زائد بريزيد

اگر نياز است ، مواد باقي مانده را با يك محلول رقيق مانند كربنات سديم خنثي نمایید

در صورت پخش زیاد اسید سولفوریک

مايع خورنده نشت یافته را بدون ايجاد خطر و به طور ايمن كنترل نمایید

با خاك خشك ، ماسه و يا مواد غير آتش گير مواد نشت شده را جذب كنيد

مایع نشت یافته را به هیچ وجه در داخل ظرف آب نريزيد

به مواد نشت شده دست نزنيد و با آن تماس نداشته باشید

از پرده اسپري آب براي انحراف بخارات نشت شده استفاده نمایید

می بایست در خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی دقت نمود تا از اسپري آب براي براي كاهش نشت بخارات اين ماده در هوا استفاده كنيد

می بایست در خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی دقت نمود که از ورود مواد نشت شده به فاضلاب ، زيرزمين و يا فضاهاي سربسته جلوگيري نمایید

در صورت لزوم يك خاكريز براي بند آوردن نشتي ایجاد کنید

جهت دفع صحيح اين ماده از افراد متخصص کمک بگیرید

مواد آلوده باقي مانده را با يك محلول رقيق مانند كربنات سديم خنثي كنيد

می بایست در خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی دقت نمود تا غلظت مواد در زمان نشت ، بيشتر از حد آستانه مجاز نباشد ، حد آستانه مجاز اين ماده را در برگه اطلاعات ايمني با الزامات محلي کنترل نمایید

احتیاط های عمومی

می بایست در خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی دقت نمود که درب ظرف نگهدارنده اسید سولفوریک می بایست هميشه بسته باشد

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی باید دقت نمود که ظرف محتوي اين ماده همواره خشك و بدون رطوبت باشد

از خوردن اين ماده اجتناب گردد

فرم گاز ، فيوم ، بخارات ، اسپري اسید سولفوریک را به هیچ وجه استنشاق ننماييد

می بایست در خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی دقت نمود که هرگز به ظرف محتوي اين ماده آب اضافه ننمایید

در صورتي كه تهويه محیطی به خوبي صورت نمي گيرد از تجهيزات تنفسي مناسب استفاده نمایید

در صورت بلع اسید سولفوریک ، بلافاصله به پزشك مراجعه نمایید و ظرف يا برچسب آن را به پزشك نشان دهيد

از تماس اين ماده با چشم ها و پوست جلوگيري گردد

اين ماده را به دور از موادي كه با اسید سولفوریک ناسازگار هستند نگهداري كنيد

مواد ناسازگار با اسید سولفوریک شامل مواد اكسيد كننده ، مواد كاهنده ، مواد آتش گير و مواد آلي ، فلزات، اسيدها، قلياها و رطوبت می باشند

در فرآیند خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی باید در نظر گرفت. که اسید سولفوریک سبب خوردگي سطوح فلزي می شود. به همین جهت نیز در يك ظرف فلزي و يا درام با پوشش تخته فيبر و با پوشش داخلي پلي اتيلني نگهداري شود.

شرایط ناپایداری

می بایست در خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی دقت نمود. تا موادي كه با اسید سولفوریک ناسازگارند ، اگر در معرض اين ماده قرار گيرند ، يك شرايط ناپايدار را ايجاد مي نمایند. ساير شرايطي كه اين ماده را ناپايدار مي كنند. عبارتند از گرماي بيش ازحد ، مواد آتش گير ، مواد آلي ، مواجهه با رطوبت هوا و يا آب ، اكسيد كننده ها ، آمين ها و قلياها

جهت رقیق نمودن ، هميشه آب را به اسيدها اضافه كنيد و نه اسيد را به آب و این موضوع یکی از نکات ایمنی ویژه در خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی می باشد.

روش های صحیح ذخیره و انبار اسید سولفوریک

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی باید توجه نمود که این محصول حتما به دور از رطوبت و بخارات نگهداری گردد. زیرا به شدت با آب واکنش می دهد.

درب ظرف محتوي اسید سولفوریک به خوبي بسته و پلمپ گردد

ظرف محتوي اين ماده را در محيطي خنك و با تهويه مناسب انبار نمایید

بالاتر از دماي 23 درجه سانتيگراد ( 73.4 درجه فارنهايت ) انبار نگردد

درون ظرف فلزي و يا درام با پوشش تخته فيبر و با پوشش داخلي پلي اتيلني نگهداري شود

 

 

خرید اسید سولفوریک 98 درصد آبکاری

خرید اسید سولفوریک 98 درصد آبکاری

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/

سیستم اشتراک ویژه

سامانه ای پویا برای دسترسی به محتوی اختصاصی سایت

پیشنهاد مشاوران برای مطالعه

بهترین کارگروه توسعه سازمان

با افرادی که به دنبال شما هستند ، مخفی کاری نکنید

برای موفقیت سازمانی کافیست یکبار از خدمات مشاوره ای ما استفاده کنید