شرکت سولفوریک ایران

متن سربرگ خود را وارد کنید

خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

مقدمه

شرکت سولفوریک ایران به عنوان یکی از مجرب ترین و مطمئن ترین مراکز فروش مواد اولیه شیمیایی از جمله اسید سولفوریک 98 درصد می باشد. این شرکت با فروش اسید سولفوریک 98 درصد در شعبات و نمایندگی های خود در شهرهای تهران و تبریز و دیگر شهرها جزو بزرگترین تامین کنندگان اسید سولفوریک در سطح ایران می باشد.

شرکت اسید سولفوریک ایران این اطمینان را به شما می دهد تا با خیالی راحت و آسوده از بابت قیمت و کیفیت ، خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده را به صورت عمده و خرده در بسته بندی های مختلف و ایمن انجام دهید. دغدغه همیشگی مدیران و پرسنل شرکت سولفوریک ایران ، تامین مواد اولیه با کیفیت با درصدهای مختلف برای مصارف گوناگون برای شما مشتریان عزیز می باشد.

این شرکت همواره در تلاش است تا مواد اولیه به خصوص اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده را با نازلترین و مناسب ترین قیمت با سهل ترین شرایط در اختیار مشتریان خود قرار دهد. اسید سولفوریک به دلیل ویژگی های شیمیایی منحصر به فرد خود جهت مصرف در تولید مواد شوینده کاربرد دارد. به همین دلیل نیز اغلب کارخانجات و تولیدی های مواد شوینده خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده را از این شرکت انجام می دهند.

شرکت سولفوریک ایران نیز با در نظر گرفتن نیاز مشتریان ، اقدام به تامین اسید سولفوریک با بالاترین کیفیت و خلوص برای کارخانجات و تولیدی های مواد شوینده و بهداشتی نموده است. و با فراهم نمودن امکانات حمل و نقلی توانایی ارسال این محصول را به سراسر ایران دارد. شما می توانید جهت خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده و اطلاع از به روزترین قیمت و دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم با همکاران ما در قسمت فروش در تماس باشید.

توضیح اجمالی در مورد خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

حال در این قسمت می خواهیم به توضیح اجمالی در مورد خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده و معرفی مختصر این محصول بپردازیم. اسید سولفوریک مایعی روغنی و یک اسید معدنی بسیار قوی است. که به ‌طور طبیعی در گازهای خارج شده از آتش‌فشان وجود دارد. این اسید با هر نسبتی در آب حل می شود. و واکنش آن با آب بسیار گرماده می ‌باشد. به همین دلیل نیز باید از اضافه کردن یکدفعه‌ آن به آب اجتناب نمود.

اسید سولفوریک یک اسید به شدت خورنده و بسیار خطرناک می باشد. و بخشی از باران‌های اسیدی را تشکیل می ‌دهد. و نیز در لیست مواد خطرناک قرار دارد. بسیاری از تولید کنندگان مواد شوینده خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده را از شرکت سولفوریک ایران انجام می دهند. زیرا اسید سولفوریک در تولید مواد شوینده در نقش سورفاکتانت مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماده در فرمولاسیون برخی مواد شوینده نیز به عنوان ماده پاک کننده ، کف زا ، پاک کننده اسفنجی کاربرد دارد. همچنین در فرمولاسیون پودرهای شوینده ، پودرهای لباسشویی ، صابون مایع ، صابون روغن و …. از اسید سولفوریک استفاده می شود. این ماده در گذشته جوهر گوگرد نامیده می ‌شد. ولی اکنون دارای نام های متعددی از قبیل اسید سولفوریک ، سولفات هیدروژن ، اسید سولفین و …. می باشد. لذا خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده نیز برای همین مصارف صورت می گیرد.

در بعضی از نقاط مانند اروپا تولیدکننده ‌های مواد غذایی از محلول‌های بسیار رقیق این ماده به‌عنوان کنترل کننده PH و نگهدارنده با هدف جلوگیری از رشد باکتری و میکروبهای مضر در مواد غذایی استفاده می کنند. اسید سولفوریک در صنایع شیمیایی در تولید انواع مواد شیمیایی آلی مانند اسیدهای آلی ، اسید نیتریک ، اسید هیدروکلریک و همچنین نمک‌های حاوی گوگرد خاص و سایر ترکیبات نیز استفاده می ‌شود.

 

خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

انواع اسید سولفوریک قابل ارائه توسط شرکت سولفوریک ایران

 

 

 

انواع اسید سولفوریک

قابل ارائه توسط

شرکت سولفوریک ایران

اسید سولفوریک 98 درصد کشاورزی

اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی

اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی

اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی

اسید سولفوریک 98 درصد آبکاری

اسید سولفور یک 98 درصد باتری

اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

 

خواص و ویژگی های شیمیایی و فیزیکی اسید سولفوریک

در این بخش از مطالب مربوط به خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده می خواهیم به معرفی برخی خواص و ویژگی های شیمیایی و فیزیکی این محصول بپردازیم. بررسی و آگاهی یافتن از ویژگی ها این محصول کمک شایانی به خریداران در روند خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده خواهد نمود. توجه به این موضوع که اسید سولفوریک یک محصول کاربردی ولی بسیار خطرناک می باشد. لزوم آشنایی با خواص و ویژگی های شیمیایی و فیزیکی این ماده را دو چندان می نماید.

با آگاهی یافتن از خواص این محصول هم می توان به بالاترین درصد بازده در خط تولید رسید. و هم باعث افزایش چشمگیر ایمنی کارکنان شد. در کنار این مسائل نیز ، مصرف کنندگان با بررسی دقیق اطلاعات و ویژگی های شیمیایی و فیزیکی این محصول ، ایده ال ترین و ایمن ترین شرایط را برای استفاده و نگهداری این ماده شیمیایی فراهم می نمایند. در جدول زیر نیز به برخی ویژگی های شیمیایی و فیزیکی مرتبط با خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده اشاره شده است.

 

عنوان یا مقدار ویژگی شیمیایی یا فیزیکی
اسید سولفوریک نام  آیوپاک
سولفات هیدروژن ، جوهر گوگرد سایر نام ها
H2SO4 فرمول مولکولی
مایع شفاف ، دارای رنگ ، بدون بو شکل ظاهری
98.078 گرم بر مول جرم مولی
1.84 گرم بر سانتی متر مکعب چگالی
10 درجه سانتی گراد دمای ذوب
337 درجه سانتی گراد دمای جوش
کاملا محلول به صورت واکنش گرماده انحلال پذیری در آب
26.7 cP at 20 °C گرانروی
۷۶۶۴-۹۳-۹ شماره CAS
WS5600000 شماره RTECS
R35 کد ایمنی
S26,S30,S45,S(1/2) شماره های نگهداری

 

آنالیز شیمیایی اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

در این بخش می خواهیم آنالیز شیمیایی مربوط به خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده را مورد بررسی قرار دهیم.  آگاهی از آنالیز شیمیایی یک محصول اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. که دانستن درصد خلوص ، مواد بکار رفته در ساخت آن ، ترکیب شیمیایی ، عناصر موجود در آن از جمله آن ها می باشند. همچنین آشنایی با آنالیز شیمیایی ، باعث افزایش آگاهی مصرف کننده برای استفاده صحیح و ایمن محصول و نیز بالا رفتن ایمنی درهنگام خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده و کار با این محصول می گردد.

علاوه بر موارد فوق الذکر دانستن اطلاعات مربوط به آنالیز شیمیایی ، باعث افزایش کیفیت محصول و فرآورده تولید شده نیز می گردد. در جدول زیر آنالیز شیمیایی مربوط به خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده آورده شده است.

 

آنالیز شیمیایی اسید سولفوریک 98 درصد

مقدار واحد اندازه گیری عنوان
حداقل 98 درصد Wt% خلوص
حداکثر 0.0 Wt% باقی مانده کلسیناسیون
حداکثر 0.0 Wt% آرسنیک
حداکثر 0.0025 Wt% گوگرد دی اکسید
حداکثر 0.0 Wt% جیوه
حداکثر 0.0035 Wt% آهن
حداکثر 0.0 Wt% کادمیوم
حداکثر 0.0 Wt% سرب
حداکثر 0.0037 Wt% روی
حداکثر 0.0015 Wt% نیتروژن دی اکسید

 

 

 

کاربرد اسید سولفوریک ۹۸ درصد در تولید مواد شوینده

حال در بخش از مطلب خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده به معرفی کاربردهای این محصول خواهیم پرداخت. اسید سولفوریک یا جوهر گوگرد از جمله اسید های پرکاربرد در صنایع است. از کاربرد های اسید سولفوریک می ‌توان به کاربرد در صنایع چرم‌سازی ، تولید کو د، خودروسازی ، پلاستیک ، رنگ و شوینده‌ ها اشاره نمود. اسید سولفوریک یک ماده شیمیایی اولیه بسیار پرکاربرد است. و ازلحاظ اقتصادی تولید آن در کشور شاخص خوبی برای قدرت صنعتی محسوب می‌شود.

اسید سولفوریک در صنعت به‌ ویژه در تولید انواع مواد شوینده مصرف فراوانی دارد به‌همین دلیل سالیانه حدود ۸۰ میلیون تن از این ماده در سراسر جهان مصرف می‌شود. این محصول قدرت هیدرولیز بسیار بالایی  دارد. و به‌ راحتی لیپیدها و چربی‌ها را در خود حل می‌ کند. به ‌همین دلیل نیز در تولید مواد شوینده مورد استفاده قرار می‌گیرد. و خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده نیز به همین منظور صورت می گیرد. از مهم ‌ترین کاربردهای اسید سولفوریک در تولید مواد شوینده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تولید مایع ظرف ‌شویی

بکار بردن سولفوریک اسید در ترکیب مایع ظرف ‌شویی برای پاک کردن چربی ، روغن و لیپید باقی ‌مانده مواد غذایی روی سطوح و ظروف می ‌باشد.

به‌ عنوان سورفاکتانت در تولید مواد شوینده

اسید سولفوریک به همراه دسته ‌ای از ترکیبات اسیدی و حاوی گوگرد که به‌ عنوان سورفاکتانت ،  در اکثر شوینده‌ خانگی مانند پودر لباس‌شویی و شوینده‌ ظرف ‌شویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. و از ترکیب این اسید به‌ عنوان پاک  ‌کننده کف زا و پاک‌کننده اسفنجی در فرمولاسیون های مواد شوینده استفاده می ‌شود.

تهیه صابون

اسید سولفوریک در صابون ‌های مایع یا شوینده ‌ها برای شکستن کشش سطحی موجود بین آب ، کثیفی ، گریس و سایر اشکال کثیفی و نیز جهت تمیزکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.​

 

تولید اسید سولفوریک ۹۸ درصد

در این قسمت از مطالب خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده نیز می خواهیم به معرفی و بررسی روش های تولید این محصول بپردازیم. اسید سولفوریک یکی از مهم ‌ترین مواد اولیه شیمیایی در صنعت می باشد. که با استفاده از فرایند تماسی ، فرآیند اسید سولفوریک مرطوب ، فرایند محفظه سربی و برخی روش های دیگر تولید می‌شود. در واقع مهم‌ترین منبع تولید اسید سولفوریک استفاده از گوگرد و بازیافت آن از گاز طبیعی و روغن های حاوی ترکیبات گوگرد  است.

منبع مهم دیگر برای تولید اسید سولفوریک ، دی ‌اکسید گوگرد حاصل از پالایش فلز است. در واقع بسیاری از سنگ ‌های فلزی به‌عنوان سولفید ها به وجود می ‌آیند. و برای تشکیل اکسید و دی اکسید گوگرد بکار می‌روند. تولید اولیه اسید سولفوریک با استفاده از واکنش آب با سولفور تری اکسید توسط جابربن ‌حیان در سال ‌های بسیار دور رخ داده است.

تولید اسید سولفوریک در فرآیند مجاورت  ( تماسی ) شامل 4 مرحله زیر می باشد:
  1.  استخراج گوگرد
  2. تبدیل گوگرد به گوگرد دی ‌اکسید
  3. تبدیل گوگرد دی ‌اکسید به گوگرد تری اکسید
  4. تبدیل گوگرد تری اکسید به اسید سولفوریک
اسید سولفوریک با استفاده از روش‌های آزمایشگاهی نیز تولید می‌شود که شامل موارد زیر می باشند:
واکنش گاز گوگرد دی ‌اکسید با هیدروژن پروکسید( آب ‌اکسیژنه )

با استفاده از الکترولیز محلول مس (ll) سولفات که در طی این فرآیند کاتد باید یک فلز با رسانایی خوب و آند از جنس پلاتین یا زغال ( به‌ منظور عدم واکنش با محلول ) باشد.

 

 

خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی

خرید اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی

 

اطلاعات ایمنی

شناسایی خطرات اسید سولفوریک 98 درصد
تاثیرات حاد اسید سولفوریک 98 درصد بر سلامت

اسید سولفوریک 98 درصد در صورت تماس با پوست و چشم درای خاصیت خورندگی ، تحریک کنندگی و نفوذ کنندگی می باشد

باعث آسیب جدی و ایجاد سوختگی های شدید می گردد

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده می بایست در نظر داشت که اثرات سرطان زايي این ماده توسط آژانس بين المللي تحقيقات بر روي سرطان ، در گروه 4 دسته بندي گردیده است

همچنین در خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده می بایست در نظر داشت که سرطان زايي اين ماده در انسان اثبات شده و توسط اداره ايمني و بهداشت حرفه اي آمريكا به اثبات رسيده است

توسط كنفرانس آمريكايي متخصصين بهداشت صنعتي، در گروه A2 (مظنون به سرطان زايي در انسان) دسته بندي شده است

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده می بایست در نظر داشت که که این ماده براي ارگان هایی از قبیل كليه ها ، ريه ها ، قلب ، سيستم قلبي و عروقي ، قسمت فوقاني دستگاه تنفسي ، چشم ها ، دندان ها بسیار سمی می باشد

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده باید توجه نمود که مواجهه طولاني مدت و يا مواجهه مكرر با اسید سولفوریک مي تواند سبب آسيب جدی به ارگان هدف گردد

تماس مداوم و يا طولاني مدت با اسپري ميست اين ماده مي تواند سبب تحريك مزمن چشم ها و تحریک شدید پوستی گردد

تماس مكرر يا طولاني مدت در معرض اسپري ميست اين ماده ممكن است باعث تحريك دستگاه تنفسي شود و منجر به حملات مكرر عفونت برونشي شود

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده باید دقت نمود که مواجهه مكرر با يك ماده بسيار سمي ممكن است منجر به نقصان در سلامت عمومي فرد شود كه اين امر از طريق تجمع سم در يك يا بسياري از اعضاي بدن بروز می نماید

اقدامات و کمک های اولیه در صورت مواجهه با اسید سولفوریک 98 درصد
در صورت تماس با چشم

اگر لنز تماسي در چشم مصدوم است سریعا آن را خارج نماييد

در صورت تماس اين ماده با چشم ، فورا چشم ها را با مقدار زيادي آب حداقل به مدت 15 دقيقه شستشو نمایید

برای شستن چشم از آب سرد استفاده نمایید

هر چه سریعتر به به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و مراقبت هاي پزشكي لازم را دریافت نمایید

 

در صورت تماس با پوست

در صورت تماس اين ماده با پوست ، به سرعت لباس و كفش هاي آلوده را از تن مصدوم جدا نمایید

فورا پوست را با مقدار زيادي آب شستشو نمایید

قسمت تحريك شده پوست را با يك كرم نرم كننده پوست بپوشانيد

برای شستشو از آب سرد استفاده نمایید

قبل از استفاده مجدد از لباس های آلوده ، آن ها را شسته و تمیز نمایید

كفش ها نیز را به صورت كامل تميز نمایید

هر چه سریعتر به به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و مراقبت هاي پزشكي لازم را دریافت نمایید

در صورت تماس شدید با پوست

فورا پوست را با صابون ضدعفوني كننده بشوييد

قسمتي از پوست را كه با اين ماده تماس پيدا كرده با كرم آنتي باكتريال بپوشانيد

هر چه سریعتر به به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و مراقبت هاي پزشكي لازم را دریافت نمایید

در صورت استنشاق

اگر اين ماده شيميايي مورد استنشاق قرار گرفت سریعا فرد مصدوم را به هواي آزاد ببريد

در صورتي كه تنفس فرد قطع شد ، به مصدوم تنفس مصنوعي بدهيد

اگر تنفس به سختي انجام مي شود ، به فرد مصدوم با دستگاه ، اكسيژن مصنوعي بدهيد

هر چه سریعتر به به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و مراقبت هاي پزشكي لازم را دریافت نمایید

در صورت استنشاق شدید هرچه سريعتر مصدوم را به هواي آزاد و محلي ايمن منتقل نماييد

لباس هاي مصدوم را باز کرده و كراوات ، جليقه ، گردن بند ، كمربند و امثال آن را در بياوريد

اگر تنفس به سختي انجام می شود به فرد مصدوم  دستگاه اكسيژن متصل نماييد

اگر تنفس مصدوم قطع شد ، تنفس دهان به دهان را شروع نمایید

هر چه سریعتر به به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و مراقبت هاي پزشكي لازم را دریافت نمایید

در صورت بلعیدن و خوردن

به هیچ عنوان فرد مصدوم را وادار به استفراغ ننمایید

به فرد مصدوم به هيچ وجه چيزي نخورانيد مگر با تشخيص پزشك

اگر فرد مصدوم بي هوش است ، به هيچ وجه چيزي به وي نخورانيد

كراوات ، جليقه ، گردن بند ، كمربند و امثال آن را سریعا در بياوريد

هر چه سریعتر به به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و مراقبت هاي پزشكي لازم را دریافت نمایید

 

اقدامات مورد نیاز در صورت نشت و انتشار تصادفی اسید سولفوریک
در صورت پخش جزیی اسید سولفوریک

آلودگي ایجاد شده را با آب رقيق نمایید

با مقدار مناسبی پارچه آن را تميز نمایید

ماده منتشر شده را با مواد خنثي جذب كنيد و آنها را در ظروف مخصوص دفع مواد زائد بريزيد

اگر نياز است ، مواد باقي مانده را با يك محلول رقيق مانند كربنات سديم خنثي نمایید

در صورت پخش زیاد اسید سولفوریک

مايع خورنده نشت یافته را بدون ايجاد خطر و به طور ايمن كنترل نمایید

با خاك خشك ، ماسه و يا مواد غير آتش گير مواد نشت شده را جذب كنيد

مایع نشت یافته را به هیچ وجه در داخل ظرف آب نريزيد

به مواد نشت شده دست نزنيد و با آن تماس نداشته باشید

از پرده اسپري آب براي انحراف بخارات نشت شده استفاده نمایید

از اسپري آب براي براي كاهش نشت بخارات اين ماده در هوا استفاده كنيد

از ورود مواد نشت شده به فاضلاب ، زيرزمين و يا فضاهاي سربسته جلوگيري نمایید

در صورت لزوم يك خاكريز براي بند آوردن نشتي ایجاد کنید

جهت دفع صحيح اين ماده از افراد متخصص کمک بگیرید

مواد آلوده باقي مانده را با يك محلول رقيق مانند كربنات سديم خنثي كنيد

مراقب باشيد غلظت مواد در زمان نشت ، بيشتر از حد آستانه مجاز نباشد ، حد آستانه مجاز اين ماده را در برگه اطلاعات ايمني با الزامات محلي کنترل نمایید

احتیاط های عمومی

درب ظرف نگهدارنده اسید سولفوریک می بایست هميشه بسته باشد

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده باید دقت نمود که ظرف محتوي اين ماده همواره خشك و بدون رطوبت باشد

از خوردن اين ماده اجتناب گردد

فرم گاز ، فيوم ، بخارات ، اسپري اسید سولفوریک را به هیچ وجه استنشاق ننماييد

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده می بایست در نظر داشت که هرگز به ظرف محتوي اين ماده آب اضافه ننمایید

در صورتي كه تهويه محیطی به خوبي صورت نمي گيرد از تجهيزات تنفسي مناسب استفاده نمایید

در صورت بلع اسید سولفوریک ، بلافاصله به پزشك مراجعه نمایید و ظرف يا برچسب آن را به پزشك نشان دهيد

از تماس اين ماده با چشم ها و پوست جلوگيري گردد

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده می بایست در نظر داشت که اين ماده را به دور از موادي كه با اسید سولفوریک ناسازگار هستند نگهداري كنيد

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده می بایست در نظر داشت که مواد ناسازگار با اسید سولفوریک شامل مواد اكسيد كننده ، مواد كاهنده ، مواد آتش گير و مواد آلي ، فلزات، اسيدها، قلياها و رطوبت می باشند

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده باید توجه نمود که اسید سولفوریک سبب خوردگي سطوح فلزي می شود به همین جهت نیز در يك ظرف فلزي و يا درام با پوشش تخته فيبر و با پوشش داخلي پلي اتيلني نگهداري شود

شرایط ناپایداری

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده می بایست در نظر داشت که موادي كه با اسید سولفوریک ناسازگارند ، اگر در معرض اين ماده قرار گيرند ، يك شرايط ناپايدار را ايجاد مي نمایند ساير شرايطي كه اين ماده را ناپايدار مي كنند عبارتند از گرماي بيش ازحد ، مواد آتش گير ، مواد آلي ، مواجهه با رطوبت هوا و يا آب ، اكسيد كننده ها ، آمين ها و قلياها

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده می بایست در نظر داشت که جهت رقیق نمودن ، هميشه آب را به اسيدها اضافه كنيد و نه اسيد را به آب

روش های صحیح ذخیره و انبار برای خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

به دور از رطوبت و بخارات نگهداری گردد زیرا به شدت با آب واکنش می دهد

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده باید دقت نمود که درب ظرف محتوي اسید سولفوریک به خوبي بسته و پلمپ گردد

ظرف محتوي اين ماده را در محيطي خنك و با تهويه مناسب انبار نمایید

بالاتر از دماي 23 درجه سانتيگراد ( 73.4 درجه فارنهايت ) انبار نگردد

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده می بایست در نظر داشت که ن این محصول باید درون ظرف فلزي و يا درام با پوشش تخته فيبر و با پوشش داخلي پلي اتيلني نگهداري شود

 

 

خرید اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی

خرید اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/wiki

 

 

سیستم اشتراک ویژه

سامانه ای پویا برای دسترسی به محتوی اختصاصی سایت

پیشنهاد مشاوران برای مطالعه

بهترین کارگروه توسعه سازمان

با افرادی که به دنبال شما هستند ، مخفی کاری نکنید

برای موفقیت سازمانی کافیست یکبار از خدمات مشاوره ای ما استفاده کنید