شرکت سولفوریک ایران

متن سربرگ خود را وارد کنید

خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی

خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی

خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی

مقدمه

شرکت سولفوریک ایران با داشتن چندین سال سابقه در امر فروش اسید سولفوریک 98 درصد ، آماده عرضه این محصول جهت خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی برای شما مشتریان گرامی می باشد. شرکت سولفوریک ایران در حال حاضر در زمینه تهیه و توزیع مواد شیمیایی در شعب تهران و تبریز فعالیت می نماید. و اسید سولفوریک مورد نیاز خریدران را جهت خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی با مناسب ترین قیمت و با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می نماید.

خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی برای صنعت چرم سازی و تولیدی های چرم بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا این محصول یکی از مواد اولیه اساسی و ضروری در این صنعت می باشد. تهیه و عرضه انواع اسید سولفوریک جهت مصارف مختلف جزو زمینه های اصلی فعالیت این مجموعه می باشد. و فروش اسید سولفوریک 98 درصد با بالاترین کیفیت از معتبرترین تولید کنندگان داخلی ، به منظور تامین مواد اولیه صنعت چرم سازی توسط شرکت سولفوریک ایران صورت می گیرد.

اکثر تولیدی ها و کارخانجات بزرگ و کوچک چرم سازی جزو مشتریان اصلی این مجموعه بوده و خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی را از شرکت اسید سولفوریک ایران انجام می دهند. این مجموعه به دلیل داشتن شعب و انبارهای متعدد در سراسر کشور و همچنین دارا بودن امکانات حمل و نقلی گسترده ، توانایی فروش و ارسال اسید سولفوریک را به سراسر کشور به صورت عمده و خرده دارا می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید جهت خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی و ثبت سفارش و اطلاع از شرایط فروش ، با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

توضیح اجمالی در مورد خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی

حال می خواهیم به توضیح اجمالی در مورد خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی و معرفی مختصر این محصول بپردازیم. امروزه اسید سولفوریک در بخش های مختلف صنعت و تولید مواد شیمیایی مختلف کاربرد دارد. خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی نیز به دلیل کاربردهای مهم ان در این صنعت می باشد. در صنعت چرم سازی حذف آلودگی ها  و چربی ها و مو از سطح پوست یک مرحله اساسی و کلیدی می باشد.

و بخاطر اینکه اسید سولفوریک توانایی بالایی برای هیدرولیز  کردن و از بین بردن پیوندها و بافت های چربی و زدودن مو و آلودگی های پوست دارد. خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی نیز برای این منظور و استفاده از آن در صنعت چرم سازی صورت می گیرد. اسید سولفوریک در قدیم بنام جوهر گوگرد شناخته می شد. ولی امروزه دارای نام های دیگری نیز می باشد.

جابربن ‌حیان  ، کاشف سولفوریک اسید این ماده را از طریق تقطیر خشک کانی ‌هایی که شامل سولفات آهن (زاج سبز) و سولفات مس ( کات کبود) بودند تهیه می کرده است. بعدها افراد دیگری مانند جان‌گلوبر ، جان روبک و جوزف گیلوساک روش‌های دیگری را برای تولید این ماده ارائه دادند. سولفوریک اسید مایعی با نقطه جوش بالا و در حدود 337 درجه سانتی‌گراد می ‌باشد.

همچنین ویسکوز بوده و گرانروی زیادی دارد. این ماده به ‌خوبی در آب به صورت کامل حل می ‌شود. بنابراین می‌تواند محلول‌های اسیدی بسیار مختلفی تولید نماید. اسید سولفوریک دارای مصارف گوناگونی در بخش های مختلف از جمله تولید مواد شوینده ، تولید کودهای شیمیایی ، صنایع آبکاری و صنعت چرم‌سازی می باشد. این اسید بسیار قوی و خورنده بوده لذا در هنگام خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی و مصرف آن باید تمامی نکات ایمنی مربوط به آن را رعایت نمود.

 

انواع اسید سولفوریک قابل ارائه توسط شرکت سولفوریک ایران

 

 

 

انواع اسید سولفوریک

قابل ارائه توسط

شرکت سولفوریک ایران

اسید سولفوریک 98 درصد کشاورزی

اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی

اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی

اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی

اسید سولفوریک 98 درصد آبکاری

اسید سولفور یک 98 درصد باتری

اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

 

 

خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی

خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی

خواص و ویژگی های شیمیایی و فیزیکی اسید سولفوریک

در این بخش از مطالب مربوط به خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی می خواهیم به معرفی برخی خواص و ویژگی های شیمیایی و فیزیکی این محصول بپردازیم. بررسی و آگاهی یافتن از ویژگی ها این محصول کمک شایانی به خریداران در روند خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی خواهد نمود. توجه به این موضوع که اسید سولفوریک یک محصول کاربردی ولی بسیار خطرناک می باشد.

لزوم آشنایی با خواص و ویژگی های شیمیایی و فیزیکی این ماده را دو چندان می نماید. با آگاهی یافتن از خواص این محصول هم می توان به بالاترین درصد بازده در خط تولید رسید. و هم باعث افزایش چشمگیر ایمنی کارکنان شد. در کنار این مسائل نیز ، مصرف کنندگان با بررسی دقیق اطلاعات و ویژگی های شیمیایی و فیزیکی این محصول ، ایده ال ترین و ایمن ترین شرایط را برای استفاده و نگهداری این ماده شیمیایی فراهم می نمایند.

در جدول زیر نیز به برخی ویژگی های شیمیایی و فیزیکی مربوط به خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی  اشاره شده است.

 

عنوان یا مقدار ویژگی شیمیایی یا فیزیکی
اسید سولفوریک نام  آیوپاک
سولفات هیدروژن ، جوهر گوگرد سایر نام ها
H2SO4 فرمول مولکولی
مایع شفاف ، دارای رنگ ، بدون بو شکل ظاهری
98.078 گرم بر مول جرم مولی
1.84 گرم بر سانتی متر مکعب چگالی
10 درجه سانتی گراد دمای ذوب
337 درجه سانتی گراد دمای جوش
کاملا محلول به صورت واکنش گرماده انحلال پذیری در آب
26.7 cP at 20 °C گرانروی
۷۶۶۴-۹۳-۹ شماره CAS
WS5600000 شماره RTECS
R35 کد ایمنی
S26,S30,S45,S(1/2) شماره های نگهداری

آنالیز شیمیایی اسید سولفوریک

در این بخش می خواهیم آنالیز شیمیایی مربوط به خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی را مورد بررسی قرار دهیم.  آگاهی از آنالیز شیمیایی یک محصول اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. که دانستن درصد خلوص ، مواد بکار رفته در ساخت آن ، ترکیب شیمیایی ، عناصر موجود در آن از جمله آن ها می باشند. همچنین آشنایی با آنالیز شیمیایی ، باعث افزایش آگاهی مصرف کننده برای استفاده صحیح و ایمن محصول و نیز بالا رفتن ایمنی درهنگام کار با محصول می گردد.

علاوه بر موارد فوق الذکر دانستن اطلاعات مربوط به آنالیز شیمیایی ، باعث افزایش کیفیت محصول و فرآورده تولید شده نیز می گردد. در جدول زیر آنالیز شیمیایی مربوط به خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی آورده شده است.

 

آنالیز شیمیایی اسید سولفوریک 98 درصد

مقدار واحد اندازه گیری عنوان
حداقل 98 درصد Wt% خلوص
حداکثر 0.0 Wt% باقی مانده کلسیناسیون
حداکثر 0.0 Wt% آرسنیک
حداکثر 0.0025 Wt% گوگرد دی اکسید
حداکثر 0.0 Wt% جیوه
حداکثر 0.0035 Wt% آهن
حداکثر 0.0 Wt% کادمیوم
حداکثر 0.0 Wt% سرب
حداکثر 0.0037 Wt% روی
حداکثر 0.0015 Wt% نیتروژن دی اکسید

 

کاربرد اسید سولفوریک ۹۸ درصد در چرم‌ سازی

در ادامه مطالب مربوط به خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی به معرفی و بررسی کاربردهای این محصول خواهیم پرداخت. مصرف اسید سولفوریک در صنایع مختلف چشمگیر بوده و به همین دلیل نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. تا جایی که تولید این اسید بیانگر قدرت صنعتی یک کشور است. از کاربردهایی که می ‌توان برای اسید سولفوریک در صنایع مختلف نام برد عبارتند از:

  1. تولید مواد شوینده
  2. تولید کودهای شیمیایی
  3. پالایش نفت
  4. تولید اسید باتری
  5. سنتزهای شیمیایی
  6. صنایع آبکاری
  7. محلول ‌های اسیدی تصفیه آب
  8. تولید الیاف مصنوعی
  9. صنعت چرم‌ سازی
  10. صنایع فولاد و متالورژی
  11. تولید برخی داروها

اسید سولفوریک بدلیل قدرت هیدرولیز بسیار قوی قادر به حل نمودن چربی ‌ها و لیپیدها می ‌باشد. و بدلیل همین خاصیت در صنعت چرم سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیرا می‌ توان چربی‌ ها ، مو و لایه ‌های آلوده را از سطح چرم پاک نمود. خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی نیز بر اساس همین کاربردها توسط بخش چرم سازی صورت می گیرد. همچنین اسید سولفوریک در صنعت چرم ‌سازی در موارد زیر نیز کاربرد دارد:

مو زدایی و آهک زنی چرم

پس‌از لش زدایی باید پشم و یا موی  هیدرولیز شده بتواند یک مولکول سولفید هیدروژن سدیم ایجاد نماید. که کندن پشم و مو را تسریع می‌کند.

 

حذف آهک از چرم

آهک باقی ‌مانده پس ‌از مرحله قبل باید کاملاً گرفته شود. در غیر اینصورت چرم حاصل ، شکننده شده و در سطح آن ترک هایی ایجاد می‌ شود. که از رنگ‌آمیزی درست و دقیق آن جلوگیری می‌ کند. حذف آهک توسط مواد شیمیایی چون نمک‌های آمونیوم ، بی سولفیت سدیم ، اسید سولفوریک انجام می‌شود.

حذف سایر زوائد چرم

در این مرحله چرم را در محلول اسیدی که حاوی نمک است. به‌ علت خاصیت تراوش کنندگی که مانع تورم الیاف شده قرار می‌دهند. تا دیگر زوائد چرم پاکسازی شوند.

 

روش های تولید اسید سولفوریک ۹۸ درصد

در این بخش از مطالب خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی به معرفی و بررسی روش های تولید اسید سولفوریک می پردازیم. اسید سولفوریک یک ماده اولیه‌ اساسی است. که در طیف وسیعی از فرآیند های صنعتی استفاده می‌ شود. روش تولید صنعتی اسید سولفوریک از گوگرد در یک واکنش ۳ مرحله ‌ای به شرح زیر صورت می گیرد:

  1. تبدیل گوگرد به گوگرد دی ‌اکسید
  2. تبدیل گوگرد دی ‌اکسید به گوگرد تری اکسید
  3. تبدیل گوگرد تری اکسید به اسید سولفوریک
فرآیند تماس

از آن ‌جایی که واکنش گوگرد با هوای خشک گرماده است. دی ‌اکسید گوگرد باید خنک شود. تا گرمای اضافی از بین برود و از انفجار در طی واکنش جلوگیری شود. این ماده خورنده را می‌توان به ‌صورت تجاری و با روش فرآیند تماس نیز تولید کرد. فرآیند تماس شامل سه عملیات اساسی است. که هر کدام مربوط به یک واکنش شیمیایی مشخص می باشد. در فرآیند تماس تهیه مواد خام در دستگاه با ۳ روش زیر صورت می می‌گیرد:

  1. احتراق گوگرد عنصری
  2. احتراق سولفوریک اسید و هیدروژن سولفید مصرف ‌شده
  3. احتراق سنگ فلز گوگرد به ‌طور خاص

 

 

فرآیند frasch

یکی دیگر از روش های تولید اسید سولفوریک فرآیند frasch  است. در این فرآیند ابتدا عنصر گوگرد ، ذوب شده و برای جداسازی خاکستر از آب فیلتر می‌شود. سپس تحت فشار به درون یک محفظه احتراق اسپری می ‌شود. تا سولفور در هوای تمیزی که با سولفوریک اسید ۹۹ تا ۹۳ درصد خشک ‌شده است سوزانده شود. گازهای محفظه احتراق با عبور از دیگ بخار خنک شده و سپس واردمبدل کاتالیست ( پنتا اکسید وانادیم ) می‌شوند.

به‌طور معمول ۹۵ تا ۹۸ درصد (v/v) دی ‌اکسید گوگرد از محفظه احتراق با کمک گرما به تری اکسید گوگرد تبدیل می‌شود.

فرآیند مرطوب

برای تولید اسید سولفوریک در فرایند مطلوب ، دی ‌اکسید گوگرد در تماس با کاتالیست به گوگرد تری اکسید تبدیل می ‌شود. که این گاز با رطوبت موجود تشکیل اسید سولفوریک گازی می‌دهد. اسید سولفوریک گازی حاصل در مرحله بعد توسط کندانسور به مایع تبدیل می شود. و با کنترل دما و نسبت آب به گاز گوگرد دی ‌اکسید در ورودی ، می توان  اسید سولفوریک با غلطتهای متفاوت جهت خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی تولید کرد.​

فروش اسید سولفوریک 98 درصد گالن سغید

فروش اسید سولفوریک 98 درصد گالن سغید

 

اطلاعات ایمنی

شناسایی خطرات مربوط به خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی
تاثیرات حاد اسید سولفوریک 98 درصد بر سلامت

اسید سولفوریک 98 درصد در صورت تماس با پوست و چشم درای خاصیت خورندگی ، تحریک کنندگی و نفوذ کنندگی می باشد

باعث آسیب جدی و ایجاد سوختگی های شدید می گردد

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی باید توجه نمود که  اثرات سرطان زايي این ماده توسط آژانس بين المللي تحقيقات بر روي سرطان ، در گروه 4 دسته بندي گردیده است

همچنین در خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی باید توجه نمود سرطان زايي اين ماده در انسان اثبات شده و توسط اداره ايمني و بهداشت حرفه اي آمريكا به اثبات رسيده است

توسط كنفرانس آمريكايي متخصصين بهداشت صنعتي، در گروه A2 (مظنون به سرطان زايي در انسان) دسته بندي شده است

اسید سولفوریک 98 درصد براي ارگان هایی از قبیل كليه ها ، ريه ها ، قلب ، سيستم قلبي و عروقي ، قسمت فوقاني دستگاه تنفسي ، چشم ها ، دندان ها بسیار سمی می باشد

مواجهه طولاني مدت و يا مواجهه مكرر با اسید سولفوریک مي تواند سبب آسيب جدی به ارگان هدف گردد

تماس مداوم و يا طولاني مدت با اسپري ميست اين ماده مي تواند سبب تحريك مزمن چشم ها و تحریک شدید پوستی گردد

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی باید توجه نمود که تماس مكرر يا طولاني مدت در معرض اسپري ميست اين ماده ممكن است باعث تحريك دستگاه تنفسي شود و منجر به حملات مكرر عفونت برونشي شود

مواجهه مكرر با يك ماده بسيار سمي ممكن است منجر به نقصان در سلامت عمومي فرد شود كه اين امر از طريق تجمع سم در يك يا بسياري از اعضاي بدن بروز می نماید

اقدامات و کمک های اولیه در صورت مواجهه با اسید سولفوریک 98 درصد
در صورت تماس با چشم

اگر لنز تماسي در چشم مصدوم است سریعا آن را خارج نماييد

در صورت تماس اين ماده با چشم ، فورا چشم ها را با مقدار زيادي آب حداقل به مدت 15 دقيقه شستشو نمایید

برای شستن چشم از آب سرد استفاده نمایید

هر چه سریعتر به به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و مراقبت هاي پزشكي لازم را دریافت نمایید

 

در صورت تماس با پوست

در صورت تماس اين ماده با پوست ، به سرعت لباس و كفش هاي آلوده را از تن مصدوم جدا نمایید

فورا پوست را با مقدار زيادي آب شستشو نمایید

قسمت تحريك شده پوست را با يك كرم نرم كننده پوست بپوشانيد

برای شستشو از آب سرد استفاده نمایید

قبل از استفاده مجدد از لباس های آلوده ، آن ها را شسته و تمیز نمایید

كفش ها نیز را به صورت كامل تميز نمایید

هر چه سریعتر به به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و مراقبت هاي پزشكي لازم را دریافت نمایید

در صورت تماس شدید با پوست فورا پوست را با صابون ضدعفوني كننده بشوييد

قسمتي از پوست را كه با اين ماده تماس پيدا كرده با كرم آنتي باكتريال بپوشانيد

هر چه سریعتر به به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و مراقبت هاي پزشكي لازم را دریافت نمایید

در صورت استنشاق

اگر اين ماده شيميايي مورد استنشاق قرار گرفت سریعا فرد مصدوم را به هواي آزاد ببريد

در صورتي كه تنفس فرد قطع شد ، به مصدوم تنفس مصنوعي بدهيد

اگر تنفس به سختي انجام مي شود ، به فرد مصدوم با دستگاه ، اكسيژن مصنوعي بدهيد

هر چه سریعتر به به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و مراقبت هاي پزشكي لازم را دریافت نمایید

در صورت استنشاق شدید هرچه سريعتر مصدوم را به هواي آزاد و محلي ايمن منتقل نماييد

لباس هاي مصدوم را باز کرده و كراوات ، جليقه ، گردن بند ، كمربند و امثال آن را در بياوريد

اگر تنفس به سختي انجام می شود به فرد مصدوم  دستگاه اكسيژن متصل نماييد

اگر تنفس مصدوم قطع شد ، تنفس دهان به دهان را شروع نمایید

هر چه سریعتر به به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و مراقبت هاي پزشكي لازم را دریافت نمایید

در صورت بلعیدن و خوردن

به هیچ عنوان فرد مصدوم را وادار به استفراغ ننمایید

به فرد مصدوم به هيچ وجه چيزي نخورانيد مگر با تشخيص پزشك

اگر فرد مصدوم بي هوش است ، به هيچ وجه چيزي به وي نخورانيد

كراوات ، جليقه ، گردن بند ، كمربند و امثال آن را سریعا در بياوريد

هر چه سریعتر به به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و مراقبت هاي پزشكي لازم را دریافت نمایید

 

اقدامات مورد نیاز در صورت نشت و انتشار تصادفی اسید سولفوریک
در صورت پخش جزیی اسید سولفوریک

آلودگي ایجاد شده را با آب رقيق نمایید

با مقدار مناسبی پارچه آن را تميز نمایید

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی باید دقت نمود که ماده منتشر شده را با مواد خنثي جذب كنيد و آنها را در ظروف مخصوص دفع مواد زائد بريزيد

اگر نياز است ، مواد باقي مانده را با يك محلول رقيق مانند كربنات سديم خنثي نمایید

در صورت پخش زیاد اسید سولفوریک

مايع خورنده نشت یافته را بدون ايجاد خطر و به طور ايمن كنترل نمایید

با خاك خشك ، ماسه و يا مواد غير آتش گير مواد نشت شده را جذب كنيد

مایع نشت یافته را به هیچ وجه در داخل ظرف آب نريزيد

به مواد نشت شده دست نزنيد و با آن تماس نداشته باشید

از پرده اسپري آب براي انحراف بخارات نشت شده استفاده نمایید

از اسپري آب براي براي كاهش نشت بخارات اين ماده در هوا استفاده كنيد

از ورود مواد نشت شده به فاضلاب ، زيرزمين و يا فضاهاي سربسته جلوگيري نمایید

در صورت لزوم يك خاكريز براي بند آوردن نشتي ایجاد کنید

جهت دفع صحيح اين ماده از افراد متخصص کمک بگیرید

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی باید توجه کرد که مواد آلوده باقي مانده را با يك محلول رقيق مانند كربنات سديم خنثي كنيد

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی باید توجه نمود. مراقب باشيد غلظت مواد در زمان نشت ، بيشتر از حد آستانه مجاز نباشد ، حد آستانه مجاز اين ماده را در برگه اطلاعات ايمني با الزامات محلي کنترل نمایید

احتیاط های عمومی

دقت نمایید که درب ظرف نگهدارنده اسید سولفوریک می بایست هميشه بسته باشد

ظرف محتوي اين ماده همواره خشك و بدون رطوبت باشد

از خوردن اين ماده اجتناب گردد

فرم گاز ، فيوم ، بخارات ، اسپري اسید سولفوریک را به هیچ وجه استنشاق ننماييد

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی می بایست توجه نمود که هرگز به ظرف محتوي اين ماده آب اضافه ننمایید

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی می بایست توجه نمود که  در صورتي كه تهويه محیطی به خوبي صورت نمي گيرد از تجهيزات تنفسي مناسب استفاده نمایید

در صورت بلع اسید سولفوریک ، بلافاصله به پزشك مراجعه نمایید و ظرف يا برچسب آن را به پزشك نشان دهيد

از تماس اين ماده با چشم ها و پوست جلوگيري گردد

اين ماده را به دور از موادي كه با اسید سولفوریک ناسازگار هستند نگهداري كنيد

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی باید دقت نمود که  مواد ناسازگار با اسید سولفوریک شامل مواد اكسيد كننده ، مواد كاهنده ، مواد آتش گير و مواد آلي ، فلزات، اسيدها، قلياها و رطوبت می باشند

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی باید دقت نمود که اسید سولفوریک سبب خوردگي سطوح فلزي می شود به همین جهت نیز در يك ظرف فلزي و يا درام با پوشش تخته فيبر و با پوشش داخلي پلي اتيلني نگهداري شود

شرایط ناپایداری

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی می بایست توجه نمود که موادي كه با اسید سولفوریک ناسازگارند ، اگر در معرض اين ماده قرار گيرند ، يك شرايط ناپايدار را ايجاد مي نمایند ساير شرايطي كه اين ماده را ناپايدار مي كنند عبارتند از گرماي بيش ازحد ، مواد آتش گير ، مواد آلي ، مواجهه با رطوبت هوا و يا آب ، اكسيد كننده ها ، آمين ها و قلياها

در خرید اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی باید دقت نمود که جهت رقیق نمودن ، هميشه آب را به اسيدها اضافه كنيد و نه اسيد را به آب

روش های صحیح ذخیره و انبار اسید سولفوریک

به دور از رطوبت و بخارات نگهداری گردد زیرا به شدت با آب واکنش می دهد

درب ظرف محتوي اسید سولفوریک به خوبي بسته و پلمپ گردد

ظرف محتوي اين ماده را در محيطي خنك و با تهويه مناسب انبار نمایید

بالاتر از دماي 23 درجه سانتيگراد ( 73.4 درجه فارنهايت ) انبار نگردد

درون ظرف فلزي و يا درام با پوشش تخته فيبر و با پوشش داخلي پلي اتيلني نگهداري شود

 

خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

خرید اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/

 

 

سیستم اشتراک ویژه

سامانه ای پویا برای دسترسی به محتوی اختصاصی سایت

پیشنهاد مشاوران برای مطالعه

بهترین کارگروه توسعه سازمان

با افرادی که به دنبال شما هستند ، مخفی کاری نکنید

برای موفقیت سازمانی کافیست یکبار از خدمات مشاوره ای ما استفاده کنید