شرکت سولفوریک ایران

متن سربرگ خود را وارد کنید

رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک

رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک

رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک

مقدمه

در این مطلب به بررسی نحوه رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک در شش ماهه دوم سال جاری پرداخته خواهد شد. اسید سولفوریک یکی از مواد اولیه اصلی در صنایع کشور بوده و اصلی ترین کاربرد آن در تولید کودهای پرمصرف ازجمله کودهای فسفات و کود سولفات آمونیوم می ‌باشد. لذا فروش اسید سولفوریک از این نظر بسیار حائز اهمیت می ‌باشد. چون این کاربرد اسید سولفوریک با ماده دیگری قابل جایگزین نیست.

میزان درخواست و تقاضا برای خرید اسید سولفوریک توسط صنایع داخلی و کشورهای خارجی روند صعودی داشته است. چرا که اسید سولفوریک تولید شده در داخل کشورمان از کیفیت بالایی برخوردار بوده و نسبت به سایر کشورهای دیگر از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشد. از این رو این دو عامل باعث شده است تا صنایع داخلی و کشورهای خارجی نسبت به خرید اسید سولفوریک مشتاق باشند.

شرکت سولفوریک ایران نیز در راستای رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک قدم برداشته و در تمامی انبارهای خود این محصول را موجود نموده است. شرکت سولفوریک ایران دارای شعبات گسترده در سطح کشور بوده و می تواند نیاز مصرف کنندگان و خریداران را به صورت عمده و خرده در اختیارشان قرار دهد.

این مجموعه با همکاری شرکت هایی مانند شرکت آب اکسیژنه ایران ، شرکت کربنات ایران ، شرکت متانول ایران ، شرکت کلریدریک ایران ، شرکت استیک ایران و شرکت پرکلرین ایران ، در تامین سایر مواد اولیه شیمیایی نیز فعالیت دارد. همچنین به دلیل داشتن امکانات پیشرفته حمل و نقلی ، دسترسی خریداران به محصول مورد نظرشان را سرعت بخشیده است.

شرکت سولفوریک ایران جزو بزرگترین و قدیمی ترین تامین کنندگان اسید سولفوریک بوده و این محصول را در درجه خلوص های مختلف تهیه و به فروش می رساند. افزایش تقاضا برای صادرات اسید سولفوریک در طی چندین سال گذشته روندی افزایشی داشته است. و این روند افزایشی کارخانجات و تولیدکنندگان را در جهت تامین نیاز بازار ترغیب نموده است.

تا میزان تولید فعلی خود را در جهت رفع کمبود از لحاظ اسید سولفوریک در بازار و رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک افزایش دهند. همچنین می بایست تدابیری جهت افزایش تولید اسید سولفوریک صورت بگیرد. تا رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک به بازارهای خارجی عملی شده و در جهت رشد اقتصادی و افزایش ارزآوری برای کشور گامی برداشته شود.

 

عوامل موثر در رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک

در این بخش نیز به بررسی دلایل رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک خواهیم پرداخت. عوامل متعددی در رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک دخیل می باشند. که در ادامه هر یک از آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. یکی از اصلی ترین دلایل رشد صادرات ، وجود منابع طبیعی و معدنی گسترده جهت تهیه و تامین این ماده می باشد.

که امکان دسترسی به این ماده را آسانتر کرده و امکان تولید اسید سولفوریک به ‌صورت گسترده را برای تولیدکنندگان فراهم نموده است. همچنین کشور از ظرفیت بالایی برای تولید و تأمین اسید سولفوریک برخوردار می باشد. بالا بودن ظرفیت کشور در تولید و تأمین اسید سولفوریک  ، این امکان را به تولیدکنندگان داخلی می‌دهد. که علاوه ‌بر تأمین نیاز داخلی اقدام به صادرات این محصول نیز نمایند.

کارخانجات تولیدکننده اسید سولفوریک می ‌توانند با توسعه خطوط تولید و افزایش میزان تولید اسید سولفوریک ، علاوه بر رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک ، نیاز داخلی را برطرف کرده و در رده تولیدکنندگان برتر قرار بگیرند. کارخانجات و تولیدکنندگان به‌ دلیل تولید اسید سولفوریک به صورت گسترده و فراوان ، مشتریان زیادی را از کشورهای خارجی به خود جلب کرده‌اند.

علاوه  ‌بر ظرفیت بالای تولید اسیدسولفوریک در کشور عامل دیگری نیز در رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک تأثیرگذار می‌باشد که آن نیز کیفیت بالای اسید سولفوریک تولید شده در کشور است. بالا بودن کیفیت محصولات تولیدی سبب رضایتمندی مشتریان شده و آن‌ها را نسبت ‌به خرید این محصول ترغیب نموده است. علاوه ‌بر کیفیت عامل دیگری چون قیمت این محصول نیز در رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک تأثیرگذار می‌ باشد.

رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک

رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک

 

انواع اسید سولفوریک قابل ارائه توسط شرکت سولفوریک ایران

 

 

انواع اسید سولفوریک

قابل ارائه توسط

شرکت سولفوریک ایران

اسید سولفوریک 98 درصد کشاورزی
اسید سولفوریک 98 درصد چرم سازی
اسید سولفوریک 98 درصد رنگرزی
اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی
اسید سولفوریک 98 درصد آبکاری
اسید سولفور یک 98 درصد باتری
اسید سولفوریک 98 درصد مواد شوینده

 

 

 

خرید اسید سولفوریک 98 درصد آبکاری

خرید اسید سولفوریک 98 درصد آبکاری

 

تاثیرات رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک بر رشد اقتصادی

هدف از ارائه این مطلب بررسی تاثیرات رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک بر رشد اقتصادی کشور می باشد. اسید سولفوریک یک ماده اولیه مهم و کاربردی برای صنایع بزرگ و کوچک بوده و تولید این ماده و سایر محصولات مرتبط می تواند بر رشد تولید داخلی و صادرات تاثیرات مثبتی داشته باشد. همانگونه که در مطلب قبلی به آن اشاره شد.

اسیدسولفوریک یک ماده صادراتی باکیفیت و با قیمت مقرون به صرفه می باشد. از این رو میزان تقاضا برای خرید آن در طی چند سال اخیر روند صعودی داشته و بازرگانان و تاجرهای کشورهای مختلف را علاقه ‌مند به همکاری و سرمایه ‌گذاری در کشورمان کرده است. با تامین مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات و تولیدکنندگان اسید سولفوریک ، شاهد افزایش ظرفیت تولید این کارخانجات بوده ایم.

که این افزایش ظرفیت نیز به نوبه خود در رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک تاثیرگذار بوده و رشد اقتصادی و ارزآوری را در پی داشته است. فعالیت مسمر به ثمر صنایع و تولیدکنندگان کشور در راستای تولید اسید سولفوریک و محصولات تولیدی مرتبط باعث شده تا کشور از لحاظ کیفیت محصول تولیدی در رده بالاتری نسبت به سایر کشورها قرار بگیرد. که این موضوع عامل مهمی در جذب مشتریان خارجی و داخلی می باشد.

رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک تاثیرات اقتصادی چشمگیری برای کشور داشته و تراز تجاری کشور را مثبت کرده است. رشد 16 درصدی صادرات سولفوریک علاوه بر ارز آوری باعث رونق و ایجاد اشتغال در بسیاری حوزه های جانبی مرتبط از جمله ، در حوزه حمل و نقل ، انبارها و بنادر ، فروش و تامین و سایر شده است.

 

 

فروش اسید سولفوریک 98 درصد گالن سغید

فروش اسید سولفوریک 98 درصد گالن سغید

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/

 

سیستم اشتراک ویژه

سامانه ای پویا برای دسترسی به محتوی اختصاصی سایت

پیشنهاد مشاوران برای مطالعه

بهترین کارگروه توسعه سازمان

با افرادی که به دنبال شما هستند ، مخفی کاری نکنید

برای موفقیت سازمانی کافیست یکبار از خدمات مشاوره ای ما استفاده کنید